Welkom eenkennigheidsfase

Welkom eenkennigheidsfase.
Dacht ik…‘domoor’…datAmy deze fase zou overslaan omdat ze zo gemakkelijk is…nou, niet dus. Morgen is ze exact negen maanden en hij is er hoor…de fase…en hoe.
Arm schaapje, zodra ik uit beeld ben zet ze het toch op een brullen. Ook als ze ik haar slapend ik haar eigen bedje leg, odra ik haar loslaat gaat ze hartverscheurend huilen. Dikke tranen.
zo sneu.
Hopelijk voor haar begrijpt ze dat mama nooit echt weg gaat, en altijd terug komt.
Tis ook niet niks voor zo’n kleintje die nog alles moet leren.
liefs Annelies

Lilypie First Birthday tickers

Sneu hè? Wellicht doe je dit al, maar blijven praten tegen haar als je uit het zicht bent. Hoort ze in ieder geval dat je er nog bent. Succes en sterkte!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hoi hoi,
Oh wat zielig he? Speel je veel kiekeboe spelletjes? Want dat scheelt enorm merkte ik hier met mijn dochter. Ze leren dan dat je weggaat en weer terugkomt.
groetjes,
Wendy

Hier nog een negenmaandertje die alleen maar mamma wil. Zelfs bij pappa moet ze de eerste paar minutenn huilen. Op de creche merken we het ook wel.

Ze moeten er even doorheen, maar sneu is het wel. Kiekeboespelletjes schijnen inderdaad te werken. Evi is er dol op, ligt dan echt helemaal dubbel en neemt ook vaak zelf het initiatief ervoor, dus dat doen we vaak zat!

(toch voel ik me wel soort van vereerd dat ik uitverkorene ben om eenkennig mee te zijn, een soort beloning voor alle liefde en aandacht die je erin hebt gestopt! ;-p, niet dat het handig is…)

Lfs

Kiekeboe vind Amy geweldig. Ze ligt helemaal in een deuk.
Als ik ergens anders ben blijf ik tegen haar praten, maar ze kan me nauwelijks horen want ze zet zo’n enorme keel op
Ze komt ook achter me aan gestiefeld, maar soms moet ik haar toch even alleen laten.
Tis een fase, ben benieuwd of het nog verschil maakt tussen papa en mama, want haar papa komt vandaag terug uit israel. Fijn!, Hopelijk voor hem, vind ze papa en mama allebei ok.
liefs Annelies

Lilypie First Birthday tickers