Welke ziekte is dit?

mijn moeder wordt september pas zestig, ik heb nog even de tijd om ideen op te doen.

Hang je een slinger voor het raam bij je moeder “Hoera, een meisje!” met daaronder in kleinere letters “Al 60 jaar!”.

Groetekes, Sje

whaaaaaaaa, die ga ik absoluut onthouden.

En uitvoeren !!!

Hebben wij bij mijn moeder ook gedaan toen ze 60 werd. Kregen we erg leuke reacties op!

We hadden ook allemaal roze ballonnen opgehangen enzo. Haha!

Groetekes, Sje

jij weet de lol wel in je leven te houden.
Heerlijk zo iemand in je omgeving.

die is wel goed haha, wij hebben over 2 jaar weer een uitdaging dan wordt mijn moeder 50

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Nou Brenda, die Hoera-het-is-een-meisje is ook met 50 jaar te gebruiken dus hou hem in gedachten!

Groetekes, Sje

wij hebben altijd thema’s als iemand 50 wordt. Ook echt superleuk.
de laatste was een groot countryfeest, lang geleden alweer.
Heb wel weer zin in een groot feest. Jij boft maar sje, jij gaat dit weekend feesten ( achter de geraniums )

Nou ik ga tussen de geraniums feesten hoor!

Mijn moeder weet overigens helemaal niet wie, wat hoe en waar. Ze weet alleen dat het 4 april te doen is. We gaan hun tuin overdekken, terrasverwarmers erin, groot buffet besteld.
Mijn moeder sturen we zaterdagmiddag naar het huis van mijn zus en zwager zodat wij alles klaar kunnen zetten.

Alle gasten zijn er om 16.00 en als mijn moeder rond 16.15 uur thuiskomt zorgen we dat iedereen met een glas champagne op de oprit op haar staat te wachten.

Groetekes, Sje

Echt ontzettend leuk dat je je moeder zo in het zonnetje zet met elkaar.

En dan zijn we nog niet klaar. We hebben ook een weekendje weg geregeld met de hele familie 17 t/m 20 april. Weet ze ook nog niet en dat vertellen we in die laatste week.

Maar…ze denkt dat we niks geregeld hebben en met mijn vaders 65 jaar zijn we ook een weekend weggeweest. Dus ze is boos op mijn vader dat hij voor haar 65 geen weekendje weg geregeld heeft.
Heeft ze dus zelf willen regelen om de 26e april met heel de familie naar Plopsaland te gaan. Voor geen goud dat je mij Plopsaland in krijgt maar dat weet zij niet. Mijn zus heeft die regie overgenomen en gezegd dat het geregeld is met dat uitje naar Plopsaland. Is natuurlijk helemaal niet geregeld!

Mijn moeder helemaal blij! Hahahahaha! Dus die vertelt nou a.s. zaterdag natuurlijk tegen alle gasten dat we nog een dagje Plopsaland in het vooruitzicht hebben. Kan ze na de 26e als mensen vragen hoe Plopsaland was tegen iedereen vertellen dat dat helemaal niet doorgegaan is.

Dus zonder dat ze het nu weet, zet ze zichzelf ontzettend voor gek. Maar ja, eigen schuld, dikke bult. Moet ze zich er maar niet tegenaan bemoeien. Hahaha! Wij grote lol natuurlijk!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 01 Apr 2009 11:55:38

supergaaf, maar wat wordt het dan wel als het plopsaland niet wordt ? ( nooit van dat land gehoord trouwens ) Zeg sje, je neemt me toch niet in het ootje he, op 1 april ?

We gaan dat weekendje weg in plaats van dat dagje Plopsaland.
En dat weekendje hadden we in november al helemaal geregeld, maar we vonden het zo leuk om het tot het laatst geheim te houden, zodat de kleinkinderen in die laatste week kunnen vragen “Oma, ga je met ons mee op vakantie a.s. weekend?”.

Maar ja, mijn moeder werd natuurlijk helemaal zenuwachtig dat ze nog steeds niks gehoord heeft over extra feestelijkheden in april, dus vandaar dat ze zelf Plopsaland wilde gaan regelen.

Plopsaland is het pretpark van Kabouter Plop in België. Maar dat is erg commercieel en heel erg druk (zeker op zondag!) dus mij krijg je er voor geen goud in. Ik vind dat verschrikkelijk.

Weekendje weg is overigens naar Landal in Vaals. En nee, dat is geen grapje, dat is heel echt!

Groetekes, Sje

haha, plopsaland is een pretpark, wij gaan in september naar plopsa indoor in hasselt

klinkt heel goed allemaal.
En zo leer ik weer eens wat bij over pretparken hihi

haha, ja ik kende het ook niet hoor haha, maar lijkt me heel leuk.

vertel je het hier als je geweest bent hoe het was ?
Kan ik hem eventueel op mijn lijstje zetten voor de plannen die we hebben.

Je hebt er 2 he?! De origineel Plopsaland in De Panne (dat is grotendeels buiten net zoals bijv. de Efteling) en Indoor Plopsa in Hasselt.

Groetekes, Sje

wij gaan naar hasselt omdat we niet weten wat het weer dan doet haha. En we doen ene weekend in ene hotel omdat w eniet op vakantie gaat omdat charissa dan net naar school gaat.