Hoihoi!
Joey is a.s donderdag 12 weken. Hij heeft een heel strak ritme; Hij slaapt
’s nachts van 20.30 uur tot 08.30 uur. Hij krijgt vijf flessen van 200 cc Nutrilon Omneo. (In het begin had hij veel moeite met poepen)
Hij word om 08.30 uur wakker en krijgt dan een fles. Dan gaat hij even spelen en om 11.00 uur in bad.
11.30 uur weer een fles en dan lekker naar bed. Dan slaapt hij tot 14.30 uur en krijgt dan weer een fles. Daarna ga ik vaak even met hem weg en speelt hij lekker met mij, of alleen in de box, met de babygym of schommelstoel. Om 17.30 uur weer een fles en dan nog even spelen met papa of in de box of schommel. Om 20.30 uur nog een fles en dan gaat hij naar bed.
Tussendoor doet hij vaak nog hazenslaapjes van 10 á 15 minuutjes.
Volgens het CB kan Joey al 4 uren tussen de flessen hebben, maar dit trekt hij echt niet! Hij heeft vaak na 2,5 uur al weer honger… Dit vind ik alleen te snel voor weer een fles, dus ik rek het vaak met een speentje tot 3 uur na de vorige fles. Nou vraag ik me af of dit door de (lichtverteerbare?) Nutrilon Omneo kan komen… Zal hij het op gewone Nutrilon langer vol kunnen houden, en kan ik dit zomaar weer gaan geven? Of Moet ik het eerst een paar dagen mengen met Omneo?
Ik vind het verder heel goed gaan met dit ritme, Hij is zo tevreden en speelt zo leuk, zowel met papa en mama als alleen. Hij slaapt 's nachts ook heel goed aan een stuk door. Moet ik het nu dan helemaal om gaan gooien omdat het CB vind dat hij 4 uur op de volgende voeding moet wachten…? Ik vind dat ze daar zulke rare tip’s geven… alles volgens het boekje… zij kennen Joey en onze situatie toch helemaal niet…
Groetjes Anouk