dag dames,
wij vermoeden koemelkallergie bij mijn zoontje van 5 maanden. dus zijn we begonnen met een provocatie/elminatie test.
ik ben sinds 2 weken bezig met nutrilon pepti om te kijken of hij hier goed op reageert. nu over 2 dagen moeten we weer terug naar zijn oude voeding (nutrilon forte voor hongerige babys).
nu heeft hij in het begin erg moeite gehad met pepti omdat deze niet zo goed vult net als de forte maar uiteindelijk is hij er wel aan gewend. dus wij blij dat hij van de hongerige babys voeding af is.
nu weet ik dus niet meer naar welke voeding we moeten gaan om te kijken of hij kma heeft. het liefst wil ik geen forte meer geven. maar aan de andere kant wil ik ook heel graag friso proberen omdat ik daar hele goede verhalen over hoor. maar dan weet ik niet of die test nou gaat mislukken omdat ik ineens van voeding verander.
wat vinden jullie dat ik moet doen. niet alles tegelijk proberen en gewoon weer forte afmaken om te kijken of hij kma heeft? of gewoon gelijk met een andere voeding starten want als hij kma heeft dan reageert hij daar ook slecht op? heb maar 2 dagen de tijd slim van mij om dit niet op tijd aan de ka te vragen nu het weekend is. zondag moeten we al van start
graag jullie advies hierover…alvast dank