Welke voeding ipv nutrilon?

Hallo

Daar ben ik weer. Kane krijgt op advies vd kinderarts al 6 weken NUTRAMIGEN omdat hij op zijn hoofdhuid, buik en borst uitslag heeft. Ze vermoeden koemelkallergie.Ik zie geen verbetering en ik moet 12 mei terug. Ik mag tot die tijd ook geen groente en fruit geven.

Ik vermoed dat het geen KMA is. Dan had ik al verbetering moeten zien. Kane vindt de voeding ook niet lekker. Gelukkig drinkt hij ze wel op. Ik wacht even de kinderarts af…

Als hij nu geen KMA heeft wil ik geen nutrilon meer gaan gebruiken. Hier spuugde Kane erg van. Welk merk gebruiken jullie? Ik zit aan Friso of kruidvatmerk te denken.

xx Joyce

joyce Kurstjens-huber

Wij zijn op een gegeven moment overgegaan naar Kruidvat eigen merk en zijn daar erg tevreden mee geweest. Julian spuugde erg veel en huisarts had al gezegd dat dat wel eens aan Nutrilon kon liggen. Eenmaal over op Kruidvat ging het stukken beter. Hij spuugde nog wel eens, maar dat kwam omdat hij te gulzig dronk.

Hallo

Mijn zoontje spuugde ook heel erg veel en toen we over zijn gegaan op de pepti en daarna op de nutramigen het werd wel wat beter maar hij vond het ook echt niet lekker dus maar weer terug naar de peptie. De pepti lust hij wel en het spugen was over, ik merkte na het 2e flesje al resultaat. Hij heeft wel echt een koemelkallergie dus ik kan ook niets anders geven. Wil alleen even aangeven dat nutramigen niet altijd het beste is. Misschien toch km vrije voeding van een ander merk proberen?

Groetjes Suzanne

Hoi hoi,

ik heb voor mijn jongste dochter ook de Kruidvat voeding gebruikt. De eerste 6 maanden de Extra Care en de 2e 6 maanden de standaard opvolgmelk. Mijn zus heeft bij de Kruidvat gewerkt ten tijde dat er een rechtszaak was van de fabrikant van Nutrilon tegen Kruidvat omdat de voeding hetzelfde zou zijn. De voeding is idd identiek van formule en Kruidvat heeft gewonnen omdat er geen alleenrecht bestaat als het gaat om baby voeding… Het is dus hetzelfde!

Grtz Von

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers