Welke verdieping?

Echt een maffe korte vraag:

wat is gunstiger als je met een kleine (dan 19 mnd) op vakantie gaat en in een appartement zit: de begane grond of de 1e etage?

Maffe vraag misschien, maar mij leek begane grond makkelijker omdat je wat makkelijker buiten kan zitten als hij een tukkie doet, maar heb wel eens gehoord dat er veel ongedierte op begane grond zit. Op de 1e heb je alleen een balkonnetje, maar dan is het wel goed afgebakend (kan hij niet ineens weg rennen bv. weet ik veel) ,minder ongedierte maar wel die vervelende trappen (mijn man heeft een erg slechte pijnlijke knie).

Ik wil een voorkeur opgeven maar weet niet wat

x Floss

Wij zitten op het moment in een vakantiehuisje. We hebben 1 slaapkamer op de begane grond en 2 op de 1e verdieping. Ik leg mijn kinderen niet op de begane grond als ik zelf boven slaap. We slapen met z’n allen boven. Moet er niet aan denken dat er op de begane grond via de slaapkamer van de kinderen iemand binnenkomt terwijl ik boven lig te slapen.

Dus mijn advies is: lekker op de eerste verdieping!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 23 Jul 2008 21:42:38

ja zeker, vind ik ook. maar wij slapen zoiezo op 1 kamer, het is een 2 kamerappartement. alleen het complex bestaat uit 3 verdiepingen, we weten nog niet op welke verdieping ons appartement is. Dus we zijn altijd bij hem in de buurt. Want ik zou geen oog dicht doen idd!

fijne vakantie!!!

x Floss

zo laag mogelijk, dan zit je ook niet met gesleep met de buggy de trap op etc.probeer maar eens met buggy, kind, handdoeken en luchtbed ed de trap af te slepen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik zou zeker vragen of het zo laag mogelijk kan. Ook i.v.m de knie van je man. Dan hoeft hij niet veel trappen op met al die bagage die je meesleept naar zwembad of strand. Zelf vragen we ook altijd zo laag mogelijk aan. Alles voor je kindje makkelijk maken, is mijn motto hoor. En al helemaal voor je man met zijn knie.

lfs Sonja