Welke sport wil

je doen kaitlyn,weet ik niet,oja ik weet et weer tv kijken

nee is geen sport kaitlyn oohhhhh nou dan doe ik wel niks hoor

en dan ben je als ouder toch uit gepraat hihihiih

ze doet wel zwemmen maar is maar 45 minuuten,ik vind leuk als ze ook wat gaat doen nu

was al een keer naar ballet geweest nou niks voor haar te nuchter tussen die kakkertjes (sorry),gym is een wachtlijst van ruim een jaar pffffffff

judo wilt ze niet houd niet van vechten,paardrijden nee vind ik eng

wat doen jullie kindjes voor sport,kan ik misschien aan haar voor leggen hihiihihih

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Wij wachten nog ff met sport omdat er nu zoveel veranderingen zijn (net naar basisschool, zusje krijgen, verhuizen etc.)
Hij gaat eerst straks op zwemles en zodra hij zijn diploma’s heeft gaat hij op een andere sport.
Althans, dat is NU de"planning" Wie weet veranderd die “planning” volgend jaar wel hoor
Maar nu doen we het ff zo.

Ik heb wel al aan sporten zitten denken en als ik zo naar Stephan kijk dan denk ik eerlijk gezegd dat iets in de richting van athletiek wel iets voor hem is.
Hij heeft namelijk ZOVEEL energie, daar wordt je niet goed van af en toe
En hij is al vanaf dat hij kan lopen knettergek op heeeeeeeel hard rennen
Ook honkbal lijkt me misschien wat voor hem ,maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Ik zou zowiezo eerst wat laten proberen (vaak zijn er toch “proeflessen”)

Voor Kaitlyn zou ik het natuurlijk niet zo goed weten aangezien ik haar niet zo goed ken als jij

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hier doen ze nog niet aan sport ma hoop dat ze later toch ook iets willen doen voetballen of zo…ik ben zelf gek van paardrijden dus misschien willen ze dat leter ook doen!
mijn zusje van 12 doet aan streetdance is echt heel mooi en erg intensief! e zijn vorig jaar met hunne groep en leeftijdscatogerie wereldkampioen geworden…missvhien vindt ze zo iets wel fijn?of als ze niet van dansen houdt,misschien tennis of volleybal of zo?

liefs jessica, &

Lucas staat nu ingeschreven voor zwemles, als hij dat achter de rug heeft mag hij zelf kiezen.
En wil hij niet dan ga ik hem niet dwingen.
Sport is belangrijk, maar als hij niet wil ga ik het niet verplichten.

Maar negen tegen tien dat hij gaat voetballen
Het is nl een echte voetballer, loopt altijd met een bal

Groetjes Mim