Welke spelletjes?

Halllo allemaal,

Mijn dochtertje is momenteel 8,5 maand jong. Ze is al uitgekeken op die babyspeeltjes (rammelaartjes, enz.) nu vraag ik me af of jullie een aantal bezigheden weten voor kinderen die daar voorbij zijn, maar nog te jong omdat ze nog alles in de mond stopt.

Moeilijke periode momenteel. Alvast bedankt voor de reacties. Groetjes Patricia en Elvira.

Geef haar een doos met Duploblokken. Het enige wat ze er nu mee doet is blokken in en uit de doos, maar dat vinden ze prachtig op die leeftijd! En Duploblokken kunnen geen kwaad als ze die in haar mond stopt.

Laat haar ook zien hoe je die blokken in elkaar zet en in de loop van de tijd zal ze dat na gaan doen. Ook dan zijn ze uren zoet!

Groetekes, Sje

Ja blokken helpt goed. Wat ik deed was al haar speelgoed in een kast en in een leuke doos stoppen. Eindeloos was ze bezig met in en uitruimen. En ook een muzikleesboekje, dat was toen en nu nog Emilie’s favoriet. Bakjes en plastic potjes die ze open en dicht kan doen, ook een goeie.
Verven en kleuren met de speciale voor babies produkten waren toen een minder succes want met name die potloden zaten continue in haar mond en ze at ze bijna op. Ook al kan het geen kwaad, ik vind het maar niks al die potloodtroep in de mond continu. Nu gaat dat wel beter.

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Duplo blokken , kralen labyrint , knijpers,pannendeksels,daar was en is Chris heel dol op en natuurlijk een Telefoon

groetjes Bianca mama van Rick en Chris

inderdaad blokjes. mijnzoontje kon er zo een uur mee spelen in de box.
hij gooide ze eruit door de spijlen ik leg ze weer erin als ze er allemaal uit zijn.
Of een bak erbij waar hij ze dan in en uoit haalde.Ook die stapel bekertjes van goot naar klein vind hij erg leuk