Welke speen?

Mijn dochtertje krijgt sinds een paar dagen 's avonds een flesje met rijstebloem erdoor. Ik gebruik Avent flessen. Maar met de gewone speen komt er niks uit, en de 3 standen speen gaat zelfs op stand 1 veel te snel!
Welke fles/speen gebruiken jullie??

Hoi MamavanAnna,

Ik vind aventflessen ook altijd snel gaan, en mijn dochtertje (4 maanden) is nogal gulzig haha, dus ben snel overgegaan op difraxflesjes.
En ze drinkt haar melk met een small speen (plus schepje nutriton) en haar pap 's avonds met een 3 standen speen. Stand 2 blijkt het beste te werken.
Enige nadeel is dat je tijdens het drinken de fles niet goed kunt draaien vanwege de vorm (difrax heeft een S-vorm) en bij avent kan dat wel, als je wilt wisselen van stand.
Als je bij Avent wilt blijven, kun je ook een speen nr. 2 proberen.
Succes!
Groetjes, Lieke

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Hallo mamma van Anna,

Wij gebruiken voor onze dochter ook de Avent flessen. Op moment dat wij rijstebloem door de voeding gingen doen had ze voor gewoon drinken speen 2 en met de rijstebloem gebruikten wij speen 3. Klopt dat de 1-2-3 speen te snel gaat, maar als je overgaat op bambix bij 6 maand werkt t wel!
Welke speen heeft je dochtertje voor gewoon de fles met melk?

ik hoop dat je hier wat aan hebt…
Oh en anders iets varieren met de hoeveelheid rijstebloem dat heeft ook invloed op dikte van de voeding.

Succes!

Lilypie First Birthday tickers

wij hebben altijd de bibi flessen met dodie 123 speen gebruikt, werkte prima met rijstebloem. Avent ging hier tot 8 maanden veel te snel, nu drinkt hij er wel uit.

22-12-2009 colin geboren

Wij hadden de M speen van de Difrax fles.
Volgens mij is die redelijk gelijk aan de 2e speen van Avent.