Welke speen?

hoi allemaal,
ik geef mijn dochtertje friso normaal en friso comfort gemengd. nu heb ik een probleem met de speen.
als ik de 1 2 3 speen van avent gebruik gaat t veel te snel. bij speen 2 gaat t veel te langzaam en krijgt ze de voeding er bijna niet uit. bij 3 gaat t ook veel te snel. misschien een andere fles gebruiken?
maar om nou alle flessen en spenen te gaan aanschaffen. wie gebruikt deze voeding ook gemengd en welke speen hebben jullie?

groetjes jolanda

Hoi hoi,

ik gebruik de Kruidvat voeding Extra Care en 2 schepjes Johannesbroodpitmeel, dus de voeding is ook wat dikker. Ik had hetzelfde probleem bij de Avent spenen en ben overgestapt op de S-fles van Difrax met speen S, niet te langzaam, niet te snel! Deze fles werd mij geadviseerd vanuit het ziekenhuis, omdat mijn dochtertje vanaf uur één met een gewone speen letterlijk binnen 2 slokken (!!) 30cc naar binnen slikte!!

Groetjes Yvonne

Difrax!!! Avent werkte hier ook zo slecht. met Difrax nooit meer problemen gehad.

Liefs

[img]http://m1.lilypie.com/2o1Vp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

nou vanmiddag gelijk om de difrax gegaan. en ja gaat inderdaad stukken beter. ipv vijf minuten over de fles heeft ze nu 20 minuten aan de fles gedronken. echt op haar gemakje zonder verslikken enzo. heb de kleinste speen, dit is misschien wel iets te hard werken voor haar. de voeding is toch iets dikker dan normale voeding. morgen even de medium halen.

bedankt voor de tip.
groetjes jolanda

waarom de m speen 20 minuten is toch netjes? ze gaan uit van 10 minuten tot een half uur dat ze over de fles mogen doen en zelfs langer is geen probleem. is gelijk goed voor der zuigbehoefte. Hier ook de diffrax maar gaan 3 tot 4 scheppen nutriton door en daarom heb ik de m.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker