Welke speen?

Hoi mama’s
Mijn baby is bijna 4 maandjes oud en ze mag dan al pap eten.
Ik geef haar flesvoeding in de Avent. Nou ben ik dus op zoek naar een papspeen???
In de winkel kon in zelf niets vinden.
Of moet ik een speen van 4MND kopen?

Help me!
Groetjess Mama Yara

Van Avent heb je ook papspenen, dus dat is wel zo makkelijk als je de Avent flessen gebruikt. Gewoon bij de Prenatal te koop of bij de drogist.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Avent heeft 1-2-3-spenen die voor papspeen door kunnen gaan.
Nog beter is om pap met een lepeltje te geven. Goed voor de mondmotoriek en de ontwikkeling van het spraakvermogen.

Groetekes, Sje

Ik heb voor avent ook de 1-2-3 speen.

Groetjes,

Michèle

Ik geef mijn zoontje pap in een antilek beker. Geen geknoei met speentjes etc. Hij bepaalt zelf hoe snel hij drinkt. Dit gaat erg goed. Op die bekers staat vanaf 6 maanden maar na geinformeerd te hebben mag het ook al eerder… het is meer een richtlijn omdat ze verplicht zijn omdat erop te zetten. En omdat ze vanaf 6 maanden al vaker en meer ander drinken krijgen is er gekozen voor 6 maanden erop te zetten.

Misschien kan je hier iets mee?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Met een lepeltje is veel handiger dan zo’n speen of tuit die verstopt kan raken als je eens een schepje pap teveel in de melk gedaan hebt.

M.

dat ben ik helemaal met je eens… maar mijn mannetje is smorgens te driftig voor de lepel … wil je echt niet meemaken…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker