Welke speen voor pap

Welke speen gebruiken jullie voor de papfles. Ik gebruikt de 3 standen speen voor de papfles van Avent, maar er blijft wel heel veel granen over.
Ik doe er ongeveer 2,5 eetlepel scheppen in. Vind dit ook wel weinig, maar als ik meer doe, dan blijft het gewoon achter.
Wat doen jullie?
Pap uit bord heeft Sanne echt geen geduld voor. Dan wil ze het zelf doen en dan blijft de helft over en de andere helft ligt op de grond. en de fles gaat momenteel helemaal leeg. Pyamapapje gaat ook goed, maar wil dat niet elke keer kopen.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik kan je hier helaas niet bij helpen. Tim krijgt sinds hij 7 maanden is pap uit een bordje. Daarvoor heb ik wel eens rijstebloem bij zijn eerste fles gedaan en die kreeg hij uit de 3 standen speen van Avent.

Als ze geen geduld heeft voor pap, kun je haar dan geen boterham geven als ontbijt met een flesje melk? Neem aan dat ze haar brood wel zelf eet, dus dan kan ze dat lekker zelf eten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Brood hebben we een hele tijd gedaan, maar omdat ze zo vroeg wakker wordt de laatste tijd geef ik liever een fles. En daarna weer even op bed. Sanne was ook helemaal van de speen af. Komt ook wel weer terug dat brood vond het zo gezellig.
Als ze op een normale tijd wakker wordt en uitgeslapen is geef ik ook gewoon brood hoor met een beker melk en dat gaat prima, maar om 5.30 heb ik daar niet zoveel zin in.

Groetjes Carolien

Ik heb een Br Brown fles en die heeft een papspeen dus ook geen probleem daarmee. En ze krijgt alleen pap als ze er langer over kan doen anders krijgt ze brood. In tegenstelling tot Sanne wil morgan kunnen relaxen met een fles en niet alles in een keer op hoeven drinken. En brood gaat sneller dan

Groetjes,

Michèle

Ik had de large van difrax, inmiddels eet Dylano het wel gewoon uit een bordje, Dat mag ik nog voeren

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hier ging de pap ook nooit lekker uit een fles ( of te langzaam of veeel te snel echt in een minuut ofzo en dan spuugde ze de helft weer uit…) dus ik heb Minke ook altijd een bordje pap gegeven. Went snel hoor! En ook goed om ze te leren eten van een lepeltje, voor de mondmotoriek schijnt. Bij Neeltje ga ik tzt weer de 3 standen speen proberen maar om eerlijk te zijn vond ik het maar gehannes met dat gedraai en had ik ook nooit het idee dat het verschil maakte hoe ik hem hield…

Lilypie First Birthday tickers

Noah krijgt sochtends en savonds nog een fles met pap, ik heb ook de 3standen speen en zet hem op nr 3. gaat goed.
Tja sommige zullen wel denken, hij is al bijna 2 en nog uit een fles, maar ik heb zoiets van “zolang hij het nog wil vinden wij het geen probleem”.
Komt vanzelf dat ze uit een bord eten, of een broodje eten.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Bij mijn zoon heb ik op een gegeven moment een oude normale speen gepakt en het gat zelf groter gemaakt met een schaar. De 3 standen speen raakt van de pap namelijk verstopt.

Ey,

Jony (2jr) heeft ook nog smorgen de pap fles ideaal ook omdat er medicijnen doorheen moet. Het is Forlax voor de ontlasting en daar zit een smaakje aan. Het gaat alleen naar binnen door de fles.
Net wat verooev zegt met een schaar iets groter maken. Zo kan je er ook meer pap in doen heeft het nog een beetje nut qua vulling/voeding.
Jony krijg een fles halfvolle melk met 8 scheppen brinta en dan gaat het nog 50cc met Forlax bij.

Succes&Greetz Cora

Oke, ga het proberen gat iets groter te maken. Want ik vind 2 en een half schep niet echt pap meer. Vanochtend was ze om 5,30 weer wakker, dus dan heb ik geen zin om een papje via een bordje te geven of brood. Maar als ze om 6.30 of 7 uur wakker wordt gaan we gewoon een broodje eten. Het gaat me dus alleen om zo vroeg een papfles te geven.
bedankt voor de reacties.

groetjes Carolien

En gelukt of verslikte ze zich?
Je moet de pap denk ik wel dikker maken ander klotst ze het zo in haar maag of ze verslikt zich…

Ben benieuwd.

Greetz Cora