Welke speen op fles?

Gelijk nog een vraagje nu dat ik toch bezig ben.
Ik gebruik Aventflessen, Romy is nu bijna 4 maanden oud en gebruikt nog steeds de speen 2 op de fles. Speen 3 moet ze niet, dat gaat de snel. Ze drinkt dan binnen 7 min een fles leeg en heeft daarna erg last van darmkrampjes. Ze krijgt met die speen 3 ook geen rust tijdens het drinken omdat ze erniet aan hoeft te zuigen, het komt gewoon zonder dat ze er moeite voor hoeft te doen. En een 3 standen speen wil ze ook niet. Maar met die speen 2 doet ze een half uur over 140 ml. Ik heb een andere fles geprobeerd maar die moest ze ook niet. Volgens het CB is onze kleine meid nog niet toe aan een andere speen, maar ik kan toch nog niet weken die speen 2 erop houden???

Het is helemaal niet zo dat je persee over moet naar speen 3. Wij hebben ook de flessen van Avent en voor Tim heb ik altijd speen 1 gebruikt. Daarmee ging zijn fles al heel snel leeg, maar met speen 2 helemaal. We hebben het dus altijd bij speen 1 gehouden. Vanaf 6 maanden gebruikte we s’ochtends de papspeen, omdat we dan een klein beetje Bambix in zijn fles deden. Vanaf 7 maanden kreeg hij pap uit een bordje, dus vaak hebben we die speen niet gebruikt.

Ik zou dus als ik jou was dus gewoon speen 2 blijven gebruiken.

Groetjes,
Sandra