Welke speeltjes voor 4-6 maanden?

Hallo,

Cloé is nu 4,5 maand en ik vraag mij af welke speeltjes er leuk zijn voor deze leeftijd. We hebben tot nu toe enkel de echte baby speeltjes. Knuffeltjes die in de mond kunnen, de speelmat met speeltjes aan de boogjes waar ze naar kan grijpen en de rammelaar. Maar ik zou haar wat meer speeltjes willen geven waar ze echt mee kan “spelen” als ze op haar buik ligt of als ze zit in haar relax.
Iemand ideetjes?

Groetjes,

Tamara

Jeske was en is helemaal fan van haar knisperboekje… Verder heeft ze een muziekschildpad waar ze op kan timmeren… Een v-tech beertje, bijtsleutels met een muziekje (ook favoriet)… Ook is ze helemaal weg van het activiteitenbord die in de box hangt… Evenals de babygym Jungle van ik dacht fisherprice…

Ach, die kinders vinden alles wel leuk… Als je maar zorgt dat het niet te zwaar is, zodat ze het ook van de andere kant kan bekijken en oefenen met overpakken…

Hallo Plupke,

Klein vraagje, wat is een knisperboekje en waar kan ik dat eventueel halen? Ook de bijtsleutels met een muziekje lijken me geweldig! Ze heeft bijtsleutels die ze vrolijk de mond instopt, maar die maken geen geluid. Ik heb ze ook nog nergens gezien.

Groetjes,

Tamara

De boekjes kun je bij de hema halen en ook bij een een speelgoedwinkel/babyzaak. Zo heb ik ook een paar doekjes waar dat knisper spul in zit, dat vinden ze ook leuk! Tom zijn favoriet is toch echt zijn stoffen bal. Die kan hij vast pakken in zijn mond doen en ook boven zijn hoofd houden. Als ik de bal op zijn buikje laat vallen dan gilt hij het uit van plezier! Heel leuk
Groetjes Bibi

hoi tamara,

hier is de babygym favoriet en alles waar geluid uit komt. ook het knisperboekje en bijtring vindt ze leuk.
Maar wat ze het leukste vindt is haar slabber om mee te spelen. (en nog goedkoop haaha) Met die touwtjes spelen vindt ze dan leuk.
Lekker makkelijk.
Verder vindt ze eigenlijk alles wel leuk. alleen haar mobieltje is ze ene beetje op uit gekeken.
Wat wij ook doen is een tijdje wat speelgoed weg leggen waar ze niet veel meer doet, en dan na een paar weken weer geven, dan blijft het nieuw en leuk.

Groetjes Gytha

Hoi Tamara,

ook hier staat het knisperboekje met stip op 1. Verder alles waar geluid uitkomt, ik heb ook zo’n schildpad bijv., maar ook een pluchen en als je die zijn nek uittrekt, komt er ook muziek uit. Verder zijn spuugdoekjes en sokken die ze zelf uittrekt ook erg favoriet.
Ik heb een zak aan de box hangen met een lading speelgoed en wissel elke paar weken weer een speeltje om zodat het steeds nieuw lijkt.

Groetjes,
Inge

Hallo,

Bedankt voor de tips! Ik heb een knispereend gehaald bij Hema, en ze vindt het geweldig! Ben wel nog op zoek naar de bijtsleutels waar muziek uitkomt, maar ik vind ze nergens. Iemand enig idee in welke winkel ze dat verkopen? Cloé krijgt nl tandjes en dan is zo een bijtsleutel handig… Ze heeft er waar geen muziek uitkomt en ik denk dat de muziekversie haar meer zou bekoren.
Bedankt!

Groetjes,

Tamara

Waar de mijne vandaan komt weet ik niet… Ik heb m gekregen bij de geboorte…
Dit is een oranje/geel sterretje met een groene ring met gele, rode en blauwe sleutels…

Hmmz… Ik heb m even opgezocht… Het is van Fisherprice Link-a-doos…
Maar als je op internet zoekt, zie je veel meer keus…

In iedere speelgoedwinkel hebben ze trouwens ook wel zoiets…

Groetjes,
Paula

Gewijzigd door - Plupke op 15 Oct 2007 09:15:46