Welke schoenmaat heeft jullie dreumes van 1 jaar?

Mijn zoontje heeft begin oktober nieuwe schoentjes gekregen en hebben we ze 3 keer laten opmeten,toen was hij 13,5 maand en zijn veoten waren zelf maat 23,5.
Ik moest dus maatje 24 kopen,anders kwam hij er niet in hihi.

Ik hoor van iedereen dat hij hele grote voeten heeft.

Ik vind het zelf wel meevallen want hij is zelf groot,is 90,5 cm lang en weegt 14580 gram,dus ik vind het goed in proportie,hij heeft ook grote handen.

Maar soms hoor je de mensen gewoon zeggen als ik in de stad loopt of het schoolplein van zo die heeft grote voeten.

Ikzelf heb maatje 42/43.
dus ook geen kleine voetjes.

Ben benieuwd of hij nou echt zulke grote voetjes heeft,denk dat er best meer zijn(is hij gelukkig niet de enige met bigfoots hihi)

Bianca mv 2 kanjers.
(2000) en (2007)

Lieke zat met het jaar in maat 20 en nu is ze bijna 1,5 jaar en zit ze in 22.
Zijn idd voor mij flinke stappers die je zoontje heeft hahah

groetjes GYtha

Hoi hoi

Jens had ook mt 23 toen hij 1 jaar was. Inmiddels is hij bijna 2 (boehoe, wat gaat die tijd hard) en heeft hij alweer bijna mt 26 … of misschien heeft hij die al… Hmm toch maar weer 's langs de schoenwinkel op laten meten.

Meen je nou echt dat ie al zoooo lang is met 13.5mnd?? Niet te geloven! Wauw. Jens is net 22 mnd en nu 92/93cm en men vind hem al zo groot! Hij wordt regelmatig op ruim 3 jaar geschat… Heb jij dat ook met jouw zoontje?

Gewijzigd door - Marlala op 05 Nov 2008 13:52:30

Biancamv2boys zeker hihihihi… Herken ik je goed? Jaaaaa Mika!! Heleboel foto’s bij ‘kindje toen en nu’… alleen niet hier, hahaha!

Gewijzigd door - Marlala op 05 Nov 2008 14:02:55

hoi Marlala,

ja je hebt de goede voor je hihi.

Dat is deze Mika

Leuk je hier ook tegen te komen,alles goed met Jens?

Hij heeft ook al van die grote voeten hihi.

vallen ze niet zo snel om.

groetjes.

Bianca mv 2 kanjers.
(2000) en (2007)

Moet wel zeggen dat zijn grote handen en voeten steeds beter in verhouding komen met z’n lengte, dus zal bij Mika ook wel zo gaan denk…

Ja Jens doet 't goed hoor, hangt lekker de recalcitrante relpeuter uit, hahaha!

Hoi,

Nou onze dochter is best lang voor d’r leeftijd (3,4 jaar). Ze is 1,05 en weegt nu 14,6 kilo beetje ligt maar goed. Ze heeft nu pas maat 24/ 25.
Ik heb zelf maat 42 dus dat zegt volgens mij niets.
Dus die van jou heeft best grote voeten.

Groetjes

lon106

Hoi,

Het zegt nog niet alles zo’n grote schoenmaat met 1 jaar. Mijn zoontje, nu drie jaar, had met een jaar ook schoenmaat 24, nu hij drie is heeft hij net maat 26. Dus de afgelopen twee jaar zijn zijn voetjes niet meer zo hard gegroeid.

Groetjes,

jantje

Gelukkig maar janniek, scheelt je een hoop pijn in de portomonnee