Welke pap geven jullie?

Ben ik weer, hahahah

Ik vraag me af welke pap jullie geven.
Van de week heb ik een papfles met groeiontbijt van bambix gemaakt maar dat werdt zo dik dat het niet door de speen heen kwam.
Of doen jullie er dan minder schepjes in?

Bedankt weer dames!!

Mama van Jim

Lilypie First Birthday tickers

Ik deed er minder schepjes in want inderdaad anders is het cement.

Groetjes,

Michèle

Pap moet liefst uit een bordje/schaaltje gegeven worden op die leeftijd. Beter voor de mondmotoriek en de spraakontwikkeling.

Als de pap fruithapdik is, zit zo’n schaaltje er met 10 minuten in! Net zo snel als de fles.

Groetekes, Sje

Op de verpakking staat geloof ik 20 gram en dan staat er ook bij met hoeveel melk het dan moet. Even afwegen op een keukenweegschaal. Dan moet het goed zijn.

Wij gaven het eerst ook uit een fles, maar later van een bordje. Dat ging inderdaad net zo snel hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik maakte de pap altijd 's avonds al klaar voor de volgende ochtend. 's Ochtends in een schaaltje gieten, minuut in de magnetron en klaar is de pap! Dus het kan 's ochtends net zo snel klaar zijn als wanneer je een fles zou moeten maken.

Groetekes, Sje

Ik warm de melk van de pap gewoon in een flesje op (200 ml en dan 1000W ongeveer 1 minuut). Melk ik een kommetje en dan 7 scheppen Bambix erbij en klaar is keek. Je bent dus zo klaar.

Zou het idd eens in een bordje proberen. Als Jim zijn avondeten/fruit ook met lepeltje eet, dan moet dit ook goed gaan.

Het leuke nu is dat Dani mij 's ochtend helpt met pap maken. Hij pakt het flesje, waar ik de melk in doe. Hij doet de magnetron alvast open, pakt het kommetje en daarna de Bambix & mama mengt de boel en dan lekker eten

Hai,

Allereerst weer bedankt voor de reacties.
Jim kreeg zn pap al uit een schaaltje maar als hij om 5 uur komt vind ik het makkelijker uit een fles.

Maar ga morgenochtend zn fles/pap proberen te rekken dmv een speen (wordt weer even doorzetten) en dan krijgt hij het gewoon weer uit een schaaltje.
Ik weet dat het beter is voor de spraakontwikkeling en ik vind het gezellig!

Mama van Jim

Lilypie First Birthday tickers

Maak je dan pap alleen van bambix of moet er ook opvolgmelk bij?

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm

Ik geef Milan ook de pap van Bambix maar dan de 8 mnd pap…
Ook met de fles geef ik het, 180cc opvolgmelk…
En dan hetzelfde maatschepje als dat bij de opvolgmelk zit met 4,5 schep pap erbij…

mijn zoontje is bijna 9 maanden,en hij krijgt ook s’morgens pap,bambix v 8 maanden,maar ik gebruik gewoon magere melk,gaat prima en was ook goed volgens het cb

Wij hebben Tim vanaf 7 maanden ook pap uit een bordje gegeven van Bambix. 5 uur is idd wel erg vroeg, dus ik zou het als ik jou was proberen te rekken en het dan idd gewoon uit een bordje geven.

Groetjes,
Sandra