Ik loop graag op de zaken vooruit Maar we zijn al weer 10 maanden oud en straks als ze 1 is moeten we dus overstappen op andere melk. Ik heb al begrepen hier op het forum dat het niet zo’n goed idee is om nummer 3 te gaan geven omdat die erg zoet is. Kan je gewoon gelijk gewone melk geven of moeten we eerst peuter melk gaan geven?
En is het verstandig om nummer 2 gewoon te blijven geven tot ze 1 jaar is en dan gelijk overstappen of eerst nog een tijdje half om half geven?
Welke melk straks geven
Je moet idd niet overstappen op nr 3. Gewoon nr 2 blijven geven en als ze tussen de 11 en 12 maanden is kun je gewoon gelijk overstappen op halfvolle melk. Toen ik met Tim op het CB was met 11 maanden mochten we al overstappen op halfvolle melk. Ik heb toen de bus leeggemaakt en zonder problemen overgestapt.
Groetjes,
Sandra
Ook wij zijn hier met 11 maand over gegaan naar halvolle melk. Je hebt op speciale peutermelk of nummer 3 voeding. Ik heb hier niks mee.
ik zou je kleine uk straks lekker halvolle melk gaan geven!
Maar als jullie bv. volle melk drinken, dan mag Muriel dat ook. Een beetje vetter is op die leeftijd prima, alleen maar goed ook voor groei e.d.
Groetjes,
M
En ook hier met 11 maanden naar de halfvolle melk. Nu gebruikt hij het alleen maar meer bij zijn pap want drinken lust hij niet meer.
Liefs Michelle