Hihihi, meid ik denk dat Levi en Max op elkaar gaan lijken! Max heeft nu 56 aan en Eva had dat aan tot en met drie maanden…Nou, dat gaat ons Maxi Maxje echt never nooit halen. Ik vind sommige truitjes nu al aan de korte kant, want hij heeft ook een dik (of meer: breed) pensje en dan trekt dat truitje omhoog. Eerst moest ik zijn sokken over zijn broekjes doen, omdat alles anders over zijn voetjes hing, maar nu past hij veel broekjes opeens qua lengte. Hij groeit echt als kool! Ik hoop niet dat hij zoooo hard blijft groeien, anders weegt hij met een jaar straks evenveel als Eva! Maar ik denk dat wij ook redelijk snel naar 62 moeten, 68 nu nog niet…Maar Max is natuurlijk jonger dan Levi. Ik denk dat je niet de enige bent die 62 overslaat hoor, ik hoor het veel vaker. Max weegt nu al meer dan Eva destijds met 5 weken, terwijl zij veel zwaarder was met haar geboorte…Hij haalt haar echt in. Hoeveel weegt Levi nu en bij welke lengte? Ben ik wel benieuwd naar? Max is dus ook geen ienieminie-ventje, al dronk hij (net als Levi) wel meer vanwege de pijn die hij had/heeft. Misschien staat hij straks weer even stil? Hoe dan ook meid, lekker 68 kopen en misschien heeft Bakmama nog wel gave kleding voor je?
Of heeft ze alles aan mij gegeven? ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama