Inge meid, mail mij effe die link wil je? Ik ben met Eef vanochtend naar een carnavalswinkel in Eindhoven geweest en kon daar niet slagen. Ik vond het te duur, eigenlijk is 15,- nog best veel voor 2x dragen vind ik…Ik wil wel iets leuks, maar echt CHEAP! Mijn zus koopt bij een dump in Tilburg altijd de gaafste pakken voor 5,-! Jammer dat wij die hier niet hebben!
Ik zit ook met de maat. Kijk, ik ga een lieveheersbeest-pak niet over een jas aan doen denk ik…En ook niet over de gewone kleding. Ik doe gewoon een truitje en een maillot aan en dan dat pakje. En in de optocht tja…dan weet ik het eigenlijk niet…Wij droegen vroeger gewoon een jas over de pakken en die ging dan uit op school enzo…Zelf zou ik voor Eef (en dus ook voor Rico) 92 kopen, maar met 98 kan hij het volgend jaar oook aan, wat voor die 15,- best kan. Tja, als het om carnavalspakken gaat, ben ik een vette krent. Wil wel iets leuks, maar wil er haast niks voor betalen! Hahaha!
Als iemand dus nog iets in de aanbieding heeft in 92…laat maar weten, ik wil het wel overnemen. Behalve een clownspak, dat vind ik dan wat minder…Eef ook, weet ik zeker!
Die wilde vorig jaar ook geen matrozenjurkje aan…
Groetjes Rainbow, trotse mama