Oh oh den haag mooie stad achter de duinen… Dat kennen wij hier allemaal niet hoor. Hier kun je een jaar of 2 dood in je huis liggen en niemand heeft het door enne sint maarten doen we ook niet aan.
Groetjes,
Michèle

Oh oh den haag mooie stad achter de duinen… Dat kennen wij hier allemaal niet hoor. Hier kun je een jaar of 2 dood in je huis liggen en niemand heeft het door enne sint maarten doen we ook niet aan.
Groetjes,
Michèle

Nee, Sint Maarten kennen wij ook niet hoor. In Eindhoven City! En gesproken over luiers. Ik ging hier laatst naar een lullig drogistje op de hoek, want het was ijskoud. Ik had een kortingsbon van hun en wilde luiers kopen. Ik overal zoeken, maar niks. Wel luierdoekjes. Ik: ‘Waar liggen de luiers?’ Dat mens achter de balie (het was er ook muisstil, 0 klanten, zoiets haat ik dus): ‘Wij verkopen geen luiers’. Ik: ‘Dat is raar, dit is een drogist?’ Maar het mens zei: ‘We verkopen ze gewoon niet!’ Ook stom he, een drogist zonder luiers. En dat in de vijfde stad van Nederland!
Groetjes Rainbow, trotse mama

nee het is wel een stad en niet iedereen kent elkaar, gelukkig!
maar het assortiment is dorpser dan dorps hier in het gedeelte waar ik woon
en idd achterlijke carnaval maar wordt wel leuk als de kleintjes wat ouder zijn
ALAAF!!! Ik geef niks om carnaval, maar ik wilde Julia wel eigenlijk in een pakje hijsen. Maar allemaal heel duur en dus houden we het maar bij een gekleurd lapje om haar hoofdje!

Das gemeen. Jij doet niks aan carneval maar omdat het zo schattig is moet zo’n kleintje wel in een appepakkie… Nee hoor als ze het op school vieren is morgan met 4 jaar er vroeg genoeg bij… Helaas.
Groetjes,
Michèle

Gemeen? Hahaha. Kinderen vinden verkleden juist ERG LEUK hoor, ik ging vroeger steevast als roodkapje! Op school lopen alle kinderen met carnaval ook verkleed, je valt juist uit de toon als je gewone kleren aan hebt. Maar ik wilde voor Julia een simpel pakje hoor, ze hoeft geen akelige clown te worden. ) Ze snapt er nog niks van. Vanaf 2 worden kindjes meestal verkleed, nu doe ik alleen wat schmink op haar gezichtje, een zon ofzo en dan zo naar het kdv!

Ja oke maar dat zijn kleuters, dit zijn baby’s, maar alleen zonnetje of zo kan wel… Ach ik weet niet wat Morgan’s kdv doet. Niet zoveel denk ik want het zit boven de rivieren…
Groetjes,
Michèle