Welke luiers?

Hallo mama’s

Welk merk luiers gebruiken jullie voor je kindje? Ik heb meestal de pampers, nu active fit, 3. Ze zijn best duur als je ze vergelijkt met de vele andere merken, maar ik denk dat ik ze toch wel de fijnste vind…
Vorige week had ik een pak luiers van het etos-merk gekocht, maar die zijn niet fijn… Er zit geen elastiek in, waardoor het om Joey’s buikje bijna te strak zit, maar de luiers zijn zo lang dat hij bij z’n liezen gewoon langs de luier plast… Zonde hoor, het pak zit nog bijna vol…

Groetjes Anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb als ze in de aanbieding zijn pampers, maar anders of kruitvat of Aldi. Al moet ik die nog een keer halen voor de eerste keer. Etos had ik maat 2 en inderdaad geen elastiek en nogal stug. Kruitvat en Pampers bevallen hier ook goed. En dan ook maatje 3 nu.

Groetjes,

Michèle

Ik gebruik alleen pampers en sla mijn slag altijd als ze in de aanbieding zijn. Dan sla ik gerust 6 pakken in scheelt erg veel … !! Heb andere ook uitgeprobeerd maar die vangen niet zoveel vocht op als pampers. En omdat mijn zoontje maar 2x per week poept hoef ik hem niet zoveel te verschonen. Hij kan met 3 x verschonen makkelijk de dag doorkomen én geen rode billetjes!!

Dus pampers is duur maar als je op aanbieding let en niet té snel verschonen dan is het in verhouding niet duur!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bublies vind ik op zich ook wel goed, maar dan hebben ze zo’n dik ‘pak’ tussen de beentjes, en dat staat zo raar…
En ja als ik pampers heb gekocht en Ik lees weer dat ik een kind heb geholpen aan een vaccinatie, geeft dat ook wel weer een goed gevoel
Van het kruidvat merk had ik de eerste week een pak prematuurluiers. Die had ik gekregen van iemand, maar omdat Joey geen prematuurtje was wou ik ze al weg gooien. De kraamverzorgster zei dat ik ze best aan kon doen, alleen iets sneller verschonen, omdat ze wel passen, maar naar verhouding te weinig vocht op namen. Maar nu ik er zo over nadenk waren die ook wel fijn ja. Toch maar weer eens halen dus

hier ook altijd pamper baby dry.
Erg fijn, het is voor iedereen verschillend wat de prettigste zijn. Ik haal ze ook altijd in de aanbieding en scheelt een heleboel.
Nu bij kruitvat 3 halen 2 betalen! En als ik ze nodig heb zijn ze altijd wel ergens in de reclame.

groetjes Gytha

Ik ben begonnen met de ETOS-luiers. Die waren erg stug en je kon ze niet goed om de beentjes vouwen. Er zaten niet echt plasgootjes in. Toen ben ik overgestapt naar Pampers New Baby, want die kreeg ik met kortingsbonnen. Die bevielen prima en dus gebruik ik nu Pampers Baby Dry maatje 3. Dat gaat goed. Ik koop ze inderdaad groots in, laatst bij de Appie Hamsterweken 40% korting op een Jumbopak! Voorlopig heb ik genoeg luiers! Overigens heeft de ETOS nu nieuwe luiers, ze zijn sterk verbeterd. Nog ietsje stugger dan Pampers, maar wel met elastiekgootjes…ik vind ze nu een goed alternatief voor Pampers hoor en een stuk goedkoper. Maar ik hou het toch bij Pampers denk ik, zeker omdat die bijna altijd wel ergens in de aanbieding zijn EN je steunt inderdaad een goed doel. Dat is ook wel fijn. Julia krijgt KruiDvat-luiers (haha) bij het kdv en dat gaat volgens mij ook prima!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Leve de Pampers Active Fit nr. 4+!

Ik weet niet of het mag, maar ik heb me voor deze site aangemeld:

Ontzettend handig enne bijna altijd een aanbieding bj de hand als ik hem nodig heb.

Groetjes,

Michèle

Wij gebruiken net als Mriek ook de Pampers nr 4. Vind ik toch het beste zitten. Op de creche gebruiken ze eigen merk van de DA drogist en die zijn toch een stuk minder. Ik probeer ze ook zoveel mogelijk in de reclame te kopen, scheelt een hoop geld.

Groetjes,
Sandra

[img]http://b1.lilypie.com/KPHdp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ik heb me meteen aangemeld! Bedankt voor de tip!

Ha ha ha scheelt weer centjes en kunnen we weer voor onze diva’s shoppen

Groetjes,

Michèle

ik gebruik ook kruidvat-luiers enze bevallen prima… de prematuurluiers zijn te klein…maar de newborn past perfect!!!

dat van die site is een goed idee!! ga me gelijk aanmelden!!!

groetjes!

karin aaltink-stapelberg

heeft iemand trouwens de luiers van c1000 geprobeerd??
staat in blad "ouders van nu"dat die het beste uit de bus komen namelijk…

groetjes!

karin aaltink-stapelberg

Ik heb geen c1000 meer in de buurt, alles is AH geworden…

Groetjes,

Michèle

Bedankt voor de tip michèle, ik heb me gelijk aangemeld, aanbiedingen ben ik gek op:D
C1000 luiers heb ik geprobeerd, was het al weer vergeten. Er zaten er een paar in de gratis babydoos. Die waren inderdaat ook wel goed.
Maar ik ben er wel uit voor mezelf, ik blijf bij de pampers. Dan maar ietsje duurder, maar er is inderdaat altijd wel ergens een aanbieding. En ik draag zelf ook graag fijn zittend ondergoed, en das nou eenmaal duurder… Heb ik graag voor mijn kereltje over
Ik heb trouwesn wel altijd billendoekjes van huggies, die vind ik dan weer fijner dan pampers of zwitsal. De wegwerpwashandjes van zwitsal zijn wel weer heel fijn, en handig. 's avonds voor Joey in de pyama gaat fris ik hem altijd even op met zo’n washandje, en dat ruikt zooo heerlijk

Groetjes Anouk

Geen dank dames. Tja als je je verveeld aan het einde van je verlof vind je nog wel eens iets

Groetjes,

Michèle

Hahaha inderdaad, geld over om te shoppen! Altijd leuk! Ik heb me trouwens wel behoorlijk vergist in de maten hoor! Ik dacht: ‘Laat ik nog wat leuke winterkleren kopen in 68’, maar tegen de tijd dat ze daar in kan, is het al bijna voorjaar en dan trek je ook geen dik truitje meer aan! Of iets heel donkers…In 74 heb ik wat zomergoed al, maar ik denk dat dat dan weer eerder naar het najaar gaat…Julia groeit eigenlijk minder snel dan ik dacht, ik dacht dat ze zo in 68 zou zitten…Dus…shoppen is leuk, maar ik probeer voortaan maar niet TE veel vooruit te kopen! Anders blijft het hangen en dat is zonde!

En Anouk, hier hebben we ook de Zwitsal washandjes. Ideaal! Ik was Julia er
’s ochtends mee, als ze niet in bad gaat. Ze verkrampt wel, want ze vindt het zo koud op haar blote lijfje! Dan zie je haar denken: ‘Ga weg met dat koude ding!’, maar haar rugje vindt ze dan weer prima, kan ze lekker naar buiten kijken door het raam. Ze ruiken heerlijk. Echt goedkoop vind ik ze niet, maar het is wel makkelijker dan elke dag een washandje pakken en dat weer wassen…Leve de wegwerp! Rilt Joey ook als je hem ermee wast?

ik heb niet alles gelezen maar er is mij verteld dat kruidvat pampers in dezelfde fabriek worden gemaakt als pampers pampers
en ik vond nr 2 van kruidvat echt rot, maar nr 3 is wel super fijn moet ik zeggen.
ik heb of kruidvat pampers of gewoon pampers,
en van gewoon pampers heb ik new baby en active fit. ik doe de active fit overdag aan en s’avonds en s’nachts die new baby. waarom wet ik ook niet
maar in ieder geval is nr 3 van kruidvat wel fijn is ook heel elastisch.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Jajajaja en je wordt voor de gek gehouden waar je bij staat! Ik geloof je meteen, dat alles uit dezelfde fabriek komt! Je betaalt vaak gewoon voor het merk. Ik zie ook niet per se verschil in absorptie tussen Pampers en ETOS hoor, soms komt er ook weleens poep op het rompertje met de Pamper. Ik vind die alleen wel grappig, met die beestjes erop. Ik heb Baby Dry. De ETOS heeft nu dus ook elastische, ook met elke keer een nieuw beestje erop. Heel lief. Dat is pas vanaf maat 3, waarom? Geen idee! Die 1-2 vond ik ook niet zo.

Wat is het verschil Inge, met die Baby Dry en Active Fit? Die zag ik namelijk ook liggen, maar ik wist eigenlijk niet wat die anders hebben dan de gewone!

Ja Joey Rilt ook wel van die washandjes, maar als ik zijn gezichtje heb gedaan, hou ik het washandje even tussen mijn handen, dan issie al een stuk minder koud.
Volgens mij is de pampers active fit nog weer ietsje dunner dan de baby dry. En er zit een blauw gedeelte in. Waar het goed voor is weet ik niet, maar ik vind ze wel superfijn. En ze zitten denk ik wel lekker, plus inderdaat die leuke plaatjes. Voor Joey maakt dat plaatje nog weinig uit. Maar op mijn werk (ben gastouder) heeft mijn gastkindje van 2,5 een hekel aan luier verschonen. Als ik haar dan zelf een leuke luier uit laat zoeken met een leuk plaatje, is ze al een stuk enthousiaster

Wat kledingmaten betreft, daar kun je ook niks van op aan… Joey heeft pyama’s in maat 56 die nog prima passen. Maar gewone kleertjes heeft ie al maat 68! Hij heeft maat 62 in twee weekjes gehad, dus bijna overgeslagen. Ik heb gisteren weer een opbergbox vol te kleine kleertjes verzamelt… Zonde hoor, er zitten dingen bij die nog maar 1 keer gewassen zijn… Maar aan de andere kant wel weer fijn dat mama dan mag shoppen:D

Groetjes Anouk