Hahaha inderdaad, geld over om te shoppen! Altijd leuk! Ik heb me trouwens wel behoorlijk vergist in de maten hoor! Ik dacht: ‘Laat ik nog wat leuke winterkleren kopen in 68’, maar tegen de tijd dat ze daar in kan, is het al bijna voorjaar en dan trek je ook geen dik truitje meer aan! Of iets heel donkers…In 74 heb ik wat zomergoed al, maar ik denk dat dat dan weer eerder naar het najaar gaat…Julia groeit eigenlijk minder snel dan ik dacht, ik dacht dat ze zo in 68 zou zitten…Dus…shoppen is leuk, maar ik probeer voortaan maar niet TE veel vooruit te kopen! Anders blijft het hangen en dat is zonde!
En Anouk, hier hebben we ook de Zwitsal washandjes. Ideaal! Ik was Julia er
’s ochtends mee, als ze niet in bad gaat. Ze verkrampt wel, want ze vindt het zo koud op haar blote lijfje! Dan zie je haar denken: ‘Ga weg met dat koude ding!’, maar haar rugje vindt ze dan weer prima, kan ze lekker naar buiten kijken door het raam. Ze ruiken heerlijk. Echt goedkoop vind ik ze niet, maar het is wel makkelijker dan elke dag een washandje pakken en dat weer wassen…Leve de wegwerp! Rilt Joey ook als je hem ermee wast?
Groetjes Rainbow, trotse mama