Welke luier s'nachts

Vraagje welke luier gebruiken jullie s’nachts…
Ik gebruik altijd pampers baby dry maar Milan is geregeld helemaal nat s’ochtends.
Nu wil ik gaan kijken voor een andere luier maar weet niet welke…

Misschien een maatje groter?
Dat heeft bij Jim geholpen…

Mama van Jim

Lilypie Second Birthday tickers

Nora heeft idd baby-dry voor 's nachts. Wel een maatje groter dan overdag. Overdag heeft ze maxi en voor de nacht heb ik maxi +

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

mijn zoontje lekte altijd door met luiers van pampers, ook al had ik een grotere maat. Was dus helemaal niet tevreden over dat merk. Ik ben vanaf toen kruidvat en aldi luiers gaan gebruiken, en dat bvalt heel erg goed. Nu zit mijnzoontje in maat 6, en die hebben ze bij de aldi niet, dus vandaar dat ik nu alleen nog maar kruidvat luiers heb, maar ik ben er heel erg tevreden over!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Jasper heeft voor de nacht ook baby-dry pampers, maar ook hier s’nachts een maat groter dan overdag. Hij ligt veel op z’n buik te slapen en lekte daardoor aan de voorkant door terwijl de achterkant van de luier nog helemaal niet nat was. Maar nu met een maat groter gaat het goed.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hier altijd de kruidvat luiers. Die bevallen prima.
Mijn dochtertje past nog prima in maatje 4. Maar op vakantie dronk ze heel veel, en plaste dus ook veel toen zijn we even over gestapt op 4+ maar lekte ook daar nog doorheen … eenmaal thuis was het drinken weer normaal, en we hadden nog 2 pakken maat 4 staan, dus toch nog maar weer even geprobeerd, en geen probleem. Ook voor de nacht niet

Ik heb hier Kruidvat maatje 4+ of Huggies (die kunnen echt heeeeeeeeel veel dragen!) maatje 4!

Bij Luka lekte de Pampers ook altijd door, dus wij gebruiken nu die van C1000 maat 4+. We gebruiken overdag en 's nachts dezelfde, Luka plast ook 's nachts onwijs veel, net als overdag.

zorg zoiezo dat je s’avonds niet teveel vocht geeft voor het slapen (rico mag een kwart tot een half bekertje een uur voordat hij gaat slapen)
Baby dry heeft rico ook en nu is er een nieuwe van baby dry. die is van voor tot achter “groen” als je me snapt
sindsdien is hij niet meer zo nat s’ochtends… Weet niet of ze OVERAL al in de winkels liggen. maar ik had 2 pakken gekocht bij het kruidvat. de ene was nog de oude baby dry en de 2e een nieuw pak dus ik neem aan dat ze bij het kruidvat inmiddels wel te koop zijn.

Zowel voor de dag als de nacht Aldi luiers en die bevallen perfect.

Groetjes,

Michèle

ik moet ook eens gaan overstappen naar andere luiers voor 's nachts want iedere morgen kan de pyamabroek in de was en vaak de slaapzak ook. Zijn luier hangt dan bijna op zijn knieen… Als hij weleens wakker wordt dan verschoon ik hem ook altijd maar dan nog is hij 's morgens doorgelekt. Toch maar een pak kruidvat proberen dan…

22-12-2009 colin geboren

Ik gebruik de Pampers baby dry en die bevallen prima. Ben 1 keer overgestapt op luiers van de Aldi, maar vind het helemaal niks. Die lekker bij Tim dus echt door s’nachts en pampers niet.

Groetjes,
Sandra

Wij gebruiken kruidvat luiers, en Seth lekt zelden door (alleen als ik hem de hele dag in dezelfde zou laten lopen).
Hij zit nog in maatje 4, en die gebruiken we ook voor de nacht.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hier ook een kruidvat fan. voor overdag 4 en voor snachts 4+, die absorberen net wat beter en schelen qua maat bijna niets. Heeft ook nooit last van rode billen met kruidvat luiers, terwijl wanneer ik haar ophaal van het kdv (waar ze pampers hebben) ze vaak helemaal rode bultjes heeft. Mijn dochtertje kan daar dus juist niet zo goed tegen tegen die pampers.

mama1980

Danielle heeft maat 4 van pampers. nog nooit doorgelekt. Ze krijgt dus de zelfde maat 's nachts als overdag

Danielle is geboren op 7-1-2010

Bedankt voor het meedenken…
Ik heb nu 2 nachten een maatje groter geprobeerd en het werkt prima…
Hij slaapt gelukkig ook wat langer das ook heeeelll fijn voor Mama het was eerst 6.00uur - 6.30uur en nu 8.00 heeeerrrlijk

Super dat het werkt!!!

Hier dus ook regelmatig een nat pak s’morgens totdat we een maat 5 aandeden voor de nacht ipv 4.
Overdag heeft hij dus gewoon nog zn 4 om (pampers) en s’nachts een maat 5 (kruidvat). Het is een buikslaper maar “lekt” nooit door (even afkloppen )

En qua merk dit verschilt per kindje
Persoonlijk vind ik pampers super bij de hele kleintjes en verder wel ok
Maar nu hij groter is ben ik ook zeer tevreden over kruidvat, hier komen geen huggies meer in huis. Ik ben eigenlijk niet verder gaan shoppen omdat ik tevreden ben en mn mannetje ook

@CARool: fijn dat het werkt! maar het kan ook zijn dat je nu de vernieuwde pampers hebt he van baby dry. staat een sticker op de verpakking: extra absorberende vlakken.
enne hier gaat het ook nog steeds super met die pamper!

met die nieuwe baby dry is het hier helemaal mis. Is om 00.00 al doorgelekt, hele pyama en slaapzak nat. Ik hem de luier al omgedraaid (die tip las ik hier eens) en wij hebben de 4+ al. Hij is ongeveer 11 kilo. Toch maar eens de 5 proberen dan??

22-12-2009 colin geboren

Hoii

Nee ik heb van de maat groter nog de oude versie…
Dus het werkt echt super…