Welke luier 's nachts?

Wij gebruiken altijd luiers van Kruidvat, omdat onze zoon niet tegen Pampers luiers kan, krijgt hij uitslag van. Nu is hij de laatste tijd elke ochtend helemaal nat, doorgelekt dus. Ik gebruik voor overdag nr. 4+ want hij is ongeveer 12,5 kg en voor 's nachts nr. 5.

Heeft iemand van jullie dit ook? En wat zou een goed alternatief zijn? Geen Pampers dus, maar wellicht een ander merk? Of misschien luierbroekjes?

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ik gebruik inmiddels al jaren de luiers van de aldi, en heb er helemaal geen problemen mee! Ik gebruik nu alleen nog nummer 5, en dat gaat allemaal helemaal prima!

Manderijn

Oké, hebben ze daar maar 1 soort? Dan ga ik daar ook maar eens kijken. Pff, dit is ook niets. Ik kan elke dag de pyjama en slaapzak wassen…

Ik heb ook de luiers van de Aldi en hier hetzelfde als bij Mandarijn. Geen problemen mee! En in maat 4 heb je 80 luiers voor € 11,50.

Groetjes Natasja

Wij hebben ons nooit wat van die kilo’s aangetrokken! Het slaat namelijk helemaal nergens op! Sylvie weegt nu ongeveer 11 kilo en die heeft maat 5 luierbroekjes. Wij hebben haar altijd de volgende maat gegeven als de luier te laag zat of als ze dus doorlekte.
Wij gebruiken voor Sylvie de luierbroekjes van de Lidl en ze is nooit doorgelekt.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Die kilo’s zeggen inderdaad niet veel, eliza is 12 kilo en kan makkelijk maar 4 nog aan maar gebruik 4+ omdat ze er dan langer mee kan doen. Ik gebruik regelmatig AH luiers maar ook Pampers omdat ze daar niet mee doorlekt en ,met Pampers lekt haar diaree ook niet door bij alle andere wel. Dus die liggen altijd in de kast.

ieder heeft zijn eigen mening over alle luiers dus is het lastig om te zeggen gebruik dit gebruik dat, het is meer zelf proberen.

Is drynites broekjes niets??

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

wij gebruiken voor de nacht nummer 6 van de kruidvat, is uit de test ook gebeleken dat kruidvat luiers het meest verzadigbaar zijn, dus ik denk dat je voor de nacht gewoon nummer 6 moet hebben,
voor overdag gebruiken wij lidle luiers nummer 5, past nog , maar is krap aan dus denk dat dit binnenkort ook kruidvat nummer 6 wordt.

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Volgens mij lekken luierbroekjes ook sneller door dat gewone luiers.
Hier is Seth dag en nacht droog, dus hebben dat probleem gelukkig niet.

We hebben het weleens gehad en toen hebben we inderdaad een maat groter gedaan. Wij hebben altijd de Kruidvat gebruikt. Verder zorgen dat zijn plasser goed zit kan ook veel schelen.

Liefs, Anne

En in duitsland zijn de aldi luiers nog net even goedkoper ook… in maat 5 74 luiers voor 10.59

Manderijn

Ik ga die van de aldi ook is proberen! Heb vaak Kruidvat, bevalt ook helemaal goed, maar in combinatie met boodschappen is het handiger bij de Aldi! Wist niet dat die ook goed waren, heb het nooit durven proberen, omdat Micha 's nachts echt een goeie luier nodig heeft…Is een ongelovelijke z…haha

AgnesReinds-Bosch

Huggies nr 6 voor de nacht gaat hier nu goed!
Jasper lekte vaak aan de voorkant door omdat ie dan op zn buik ligt en de voorkant van de luier dus volledig verzadigde.
Van huggies zijn er geregeld acties, 2+2 gratis. Pas geleden nog bij de trekpleister maar weet niet of die actie er nog is…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

@mama van Jasper: dat heeft onze zoon dus ook. Hij is een buikslaper en daardoor ook aan de voorkant nat. Ik ga vandaag maar eens langs de Aldi, kijken of die luiers beter zijn voor 's nachts!

Onze oudste is ook een buikslaper. Gebruik juist nu kruidvat luiers omdat die van aldi bij haar lekken…
Verder vind ik aldi en kruidvat qua kwaliteit eigenlijk heel erg op elkaar lijken. Beide op zich goede ervaringen mee.
Ben kruidvat gaan gebruiken ipv aldi omdat ik dat voor de jongste ook ging doen (bij jongste viel aldi luier te groot).

Nou na 2 nachten met de Aldi luiers ben ik daar ook wel klaar mee. Pff, vandaag kwam zelfs de inhoud eruit (die korreltjes). Dus toch maar weer Kruidvat luiers, maar dan maat 6? ik probeer het net zo lang, tot dat ik een goede vind