Welke luier nu?

Hoi allemaal, vroeg me af of jullie andere luiers zijn gaan gebruiken op het moment dat ze gingen lopen? Ik gebruik Kruidvatluiers, maar ze hebben van Pampers bv de ‘active-fit’ en ik zie ook van die luierbroekjes.

groetjes Nathalie

mama sinds april 2007!

Ik heb vanaf maatje 3 altijd die van de Aldi gehad. Maakt naar mijn idee niks uit of ze lopen of niet. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die luiers die zogenaamd zijn voor lopende baby’s nou echt zoveel beter zijn dan de gewone luiers. Volgens mij is het gewoon een marketingtruc voor nog meer omzet.

Luierbroekjes is alleen interessant als ze met zindelijkheidstraining bezig zijn want dan hebben ze het idee dat ze een soort onderbroekje aan hebben en dat is natuurlijk bere-interessant en stimuleert ze ook om op het potje of de wc te plassen. Dus luierbroekjes zou ik sowieso met een kindje van dik een jaar niet aan beginnen. Zonde van je geld.

Groetekes, Sje

hoi,

ik heb ook altijd goedkope luiers gehad,ook toen ze gingen lopen,
die luiers van pampers is gewoon een stunt je betaalt alleen puur voor het merk en zijn ontzettend duur

Ik heb dat ook nooit gedaan, ze droegen dezelfde luiers als voor ze gingen lopen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hey bedankt! Ben zelf dik tevreden met de luiers van Kruidvat (hoop Jools ook ), dus had al weinig zin om weer andere te gaan proberen. ik blijf dus gewoon deze gebruiken.

groetjes Nathalie

mama sinds april 2007!

Ik gebruik papers van lidl deze hebben ook een streep die aangeeft of de luier nat is.
Ook erg makkelijk. Als de pampers in de reclame zijn pak ik pampers vindt die toch de prettigste maar wel prijzig!
En dat van lopen en een andere pamper dat is gewoon een trukje om je aan te smeren.
Ook als lieke gaat lopen houdt ik pampers van lidl.
Ik kom ook niet altijd bij lidl dus vandaar ook af en toe pampers.

groetjes Gytha

Hoi,

Heb altijd luiers van de kruitvat gehad ook toen ze gingen lopen en nu afgelopen perode met het zindelijk worden de broekjes. Nooit klachten gehad. Heb wel eens andere geprobeert maar vond die toch anders zitten. Alleen nu voor de nacht vond ik het wel een groot verschil tussen maat 5 en 6. Voor maat 5 plaste ze te veel omdat ze een buikslaper is en dus maat 6 gepakt maar die zijn wel ineens erg groot en breed. Dus stap nu over op maat 6 van de etos zijn iets smaller maar wel hoger.
Kruitvat vond ik altijd de beste kwaliteit en prijs verhouding. Trouwens voor maat 3 en 4 zijn de euroluiers van de kruitvat ook een prima vervanging.

groetjes

lon106

Ik heb altijd gesodemieter gehad met die luiers, Milo kan enorm kakken en het spuit er dan aan alle kanten uit, lekker in zn enk, dus ik zweer bij pampers. ik koop ze altijd als ze in de aanbieding zijn. maar misschien koop ik weer een keer kruitvat luiers. maar ik was er een half jaar geleden helemaal niet blij mee, de wasmachine bleef draaien haha

x Floss

Ik gebruik zelf altijd Bumblies. Zijn prima. Ze kosten 7.49 en er zitten er 42 in geloof ik, de maat4 dan. Die maat heeft Sophie nog steeds. Ze heeft kleine billen. Alleen in het weekend heb ik luierbroekjes, lekker makkelijk met verschonen vind ik. Die heb ik van libero, die sluiten het mooiste aan haar billen.

lfs Sonja

Hoi hoi

Ik gebruik voor Jens al sinds hij niet meer in de New Born paste de Baby Dry van Pampers. Ik heb ook wel Bumblies geprobeerd, maar ja, eenmaal verwend met Pampers… dan bevallen andere niet gauw meer, hihi.
Sinds Jens kan lopen zit ie nog steeds in de ‘gewone’. Ik heb ook wel eens Active Fit gehad, maar die is kwalitatief net zo goed als de gewone Baby Dry, alleen hij sluit wat hoger… En omdat die duurder is, én er zitten er minder in een pak, ging ik al gauw weer terug naar Baby Dry.

Mama van Jens 27-12-2006

Ik heb inmiddels toch de active-fit geprobeerd, maar blijf nu toch gewoon bij de kruidvatluiers. Heb ervaren dat t voor ons eigenlijk niks uitmaakt, behalve dan in je portemonnee.

groetjes Nathalie

mama sinds april 2007!

Hier gebruiken we pampers, heb in het begin Kruidvat gehad, maar we hebben hier geen Kruidvat. Ik koop de luiers enkel in de aanbieding en op dit moment gaan de luiers ook veel minder snel dan in het begin.

Activfit heeft Anna overdag en Babydry vanwege het slaap laagje, 's nachts. Overdag merkte ik dat de sluitingen loslieten van Babydry en bij Activfit niet.