Welke laptop

Zoals jullie kunnen lezen in mijn ha topic wil mijn ma mij een laptop voorschieten, nou ga ik morgenmiddag even de stad in om te orrienteren maar hebben jullie merken, of dingen waarvan jullie zeggen kijk daar eens naar of let daar eens op.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben een Packard Bell. Prima ding. Maar nu moet ik wel zeggen dat we die erbij hebben. We hebben ook een gewone desktop en die gebruik ik voor als ik iets uit wil werken. De laptop heb ik daarvoor nog niet gebruikt.

Groetjes Natasja

hmm ja bij mij za het andersom zijn. Ik wil de laptop voor me study gebruiken en ook voor me zaakjes straks maar ik wil ook als mer achter de gewone pc zit gewoon op de bank kunnen computeren voor de tv zeg maar. Dus ik moet ook ff wi fi aanvragen bij ziggo anders kan ik nog niets en mer ook niet

Groetjes,

Michèle

tja wat voor formaat scherm wil je? Wij hebben een Acer (aspire, 16:9 HD Led)
met windows 7 erop. er staat ook iets van vision AMD.
HDMI Out Card reader en multi gesture.
ehm verder zie ik zo geen info op onze laptop staan. zit een webcam ingebouwd maar dat is volgens mij 9 van de 10 keer zo.
enfin een heeeeeel fijne laptop is deze. voorheen hadden wij een HP die binnen 1 jaar al stuk was, en daarna weer na de garantie periode.
echt een klote laptop was dat als ik zo vrij mag zijn. scheen vanalles mis te zijn met de soft en hardware op die HP versie die wij hadden.

Zelf heb ik een Samsung R530.
Deze heb ik aan geschaft nadat mijn acer na 4,5 jaar intensief gebruik (24 uur per dag) het begaf.
En deze heb ik nu ehm een half jaartje en ben zeer tevreden ook deze doet het 24/7 zonder vast te lopen.
Ik doe er ook veel mee, bankzaken, heeeeeeel veel downloaden, foto bewerking, films, muziek.
soms allemaal tegelijk, zonder dat ie vast loopt.
en dat allemaal lekker vanaf de bank voor de tv

dus mijn advies is ga voor een acer degelijke kwalitiet voor relatief weinig geld of een Samsung, die ziet er na mijn mening net ff wat leuker uit als het je ook om de uistraling gaat
suc-6

Groetjes Marianne mama van Ruben

Je hebt van HP verschillende typen. De HP Pavilion is het wat duurdere type maar erg goed. Ik heb zelf een pavilion uit 2002 en die doet het nog steeds. Nooit problemen mee gehad, enkel het snoer dat kapot was gegaan door MIJN schuld…

Verder is een Asus ook erg goed.

Voor beeld zou ik minimaal 17,3 inch nemen, zeker nu het allemaal breedbeeld is en 15,3 erg klein is.

Ff vraagje, misschien ben ik dom: hoezo wifi aanvragen bij Ziggo? Heb je een router/modem van hen? Is deze niet draadloos? Anders is het een kwestie van draadloze netwerkverbinding open zetten in je router/modem, beveiliging instellen op beide en surfen maar. Als deze niet draadloos is, kun je waarschijnlijk ook volstaan met het plaatsen van een draadloze router tussen je modem en je laptop. Maar daar kunnen ze je in een pc-winkel ook wel wat over vertellen

Let goed op de garantie! En vraag ook hoe het zit met dode pixels op je scherm, wanneer heb je recht op garantie en wanneer niet…

hier een asus. Bevalt prima! We hebben m nu anderhalf jaar zowat en nog nooit iets mis mee geweest. Ik gebruik m vooral voor internet, foto’s, patience en word en excel. Ik gebruik hem niet heel intensief, maar zeker wel dagelijks.
Succes ermee!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

@ Freubeltje, ik heb inderdaad ziggo internet over de kabel. Ik heb ze al gebeld ik moet inderdaad een router hebben maar ik ga morgen even goed navragen welke want ik wi lde oude pc de desktop met een draad laten internetten en de laptop zonder draad. Want ik geloof niet dat mijn oude pc wireless kan, maar ik wil wel als ik op de bank zit of boven dat mer ook nog wat kan doen. En bij Ziggo hebben ze er een heleboel in een hoop prijsklasses en dan wil ik wel de goede hebben.

Groetjes,

Michèle