Welke kledingkast zouden jullie kiezen?

We twijfelen tussen 2 kledingkasten voor op Sylvie haar kamer.
Haar kamer is nu zo:

(De muren zijn licht paars en wit, maar ons fototoestel maakt niet zulke mooie foto’s in donkere ruimtes…)

En hier komt haar nieuwe kast te staan (oude even wegdenken )

Nu twijfelen we tussen deze 2 kasten:
Hier zouden we dan zelf prinsessen stickers op plakken, maar dan blijft het wit tegen wit…

Deze kast vinden we supergaaf en dan is het roze tegen wit maar we weten niet of het praktisch is omdat hij maar 128 cm hoog en 60 cm breed is…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Tja, da’s natuurlijk heel persoonlijk. Maar ik vind die 1e kast mooier, anders wordt het wel heel ‘druk’ naar mijn idee. Met ook nog stickers erop.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik zou voor kast 2 gaan

Mriek alleen op de eerst zouden volgens mij stickers komen

Liefs Michelle

Ik zou voor kast 1 gaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

kast 1 en zelf een ander kleurtje geven?

Manderijn

Kast 1, waarom? 1 omdat hij veel groter is, en dat heb je op den duur echt wel nodig. 2, ik heb kast 2 in het echt gezien, maar dan in het blauw, en is echt heel erg klein, en onhandig. We hebben zelfs nog zitten te twijfelen voor een grote, van dat soort, maar die was en heel erg duur, en je moest alle schappen nog bij kopen waardoor hij nog duurder werd. In eerste in stantie toch daarvoor gekozen, kwamen we bij de grote hal, waar je de spullen kunt ophalen en betalen, liepen we tegen zijn kast aan die hij nu heeft. 2 maal zo groot als die witte die jij laat zien, en voor maar 59,95!!! Ok, is niet echt een kinder kast, maar goed, das echt een kleine periode en tegen de tijd dat hij wat ouders is, is de kast die we gehaald hebben, meer passend.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zou ook voor 1 gaan, en die evt. schilderen in de zelfde kleur als de paarse muur.

Ja we zitten zelf dus toch ook meer aan de eerste te denken

@Mriek: Nou we zijn niet van plan de hele kast dan met allemaal kleine prinsessen stickers te beplakken hoor
Maar we dachten aan 3 grote foam stickers…
Zoiets als dit:
http://www.ekiddies.nl/speelgoed/130-Princess/2092-Decofun-23612-Muurdecoraties-Princess-3-stuks/

Wij hebben ze allebei. De eerste kast staat bij Anouk en de tweede bij Merel. Niet die wie in de link staat maar de grotere variant. Ik vind allebei fijn. Nu hebben we bij Merel wel een hele kastenwand van dat merk staan. En wat betreft de ruimte; wij hebben er een ladenblok onder voor beddengoed e.d. en we hebben zeeën van ruimte in de kast.

De eerste kast is ook prima, maar wel gammeler dan de tweede. Dat zie je ook aan de prijs. Ze adviseren om kasten altijd aan de muur te verankeren en dat zou ik met deze ook zeker doen. Overschilderen lijkt met niet zo’n goed idee met die kast. Volgens mij wordt die er dan niet mooier op.

Groetjes Natasja

Ik zou voor de eerste kast gaan.
Sowieso meer ruitme, en ik vind hem mooier

Verder zou ik er geen stickers op plakken, want het zou juist handig zijn als ze een poos met deze kast kan doen. En die stickers krijg je er niet meer mooi af.

Liefs, Anne

@Anne: Daarom willen we juist die foam stickers, die krijg je er dus wel makkelijk af

Oké!
Hier had ik nl van die raamstickers op mijn kast, nou… die laten mooi het hele plaatje achter als je ze er na jaren afhaald
Dus hopelijk zijn deze dan wel goed.

Liefs, Anne

Haha nou met die foam stickers is het dus zo. Dat foam plakt helemaal niet, maar er zitten 3 van die zachte kussentjes onder met een plakkertje

Zeker weten kast nummer 2.
Wij hebben 2 grote varianten en dan geen hanggedeeltje erin gedaan maar allemaal planken daarnaast hebben we ook twee ladeblokken gehaald waar zooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeel zooi in kan!

En het mooie van deze kasten is dat je zelf een kleurencombi kan maken (met de kleuren die ze daar natuurlijk hebben dan he) Maar hij is zo makkelijk in gebruik. Echt een super kast

Ik zou ook voor kast 1 gaan. Je zou hem aan de voorkant ook nog kunnen behangen met prinsessen behang.

Kast 1… Ik vind wit op wit met stickers of folie wel netter…

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
Wow kringeldingetje! Wat heeft Merel een mooie kamer! Heb jij er geen commode meer in staan? En gebruik jij die kasten voor haar kleding? En waar laat je haar speelgoed? Kortom: heb je voldoende bergruimte? Ik vind dat bureau helemaal te gek!

De kamer van mijn dochter is twee weken geleden geverfd & ik moet het nog afmaken met accessoires, maar ik kan alleen via internet leuke dingen vinden. In de winkels kan ik niet slagen helaas.

Bedankt! In de linkerkast zit haar kleding. Ik heb een hanggedeelte met een plank en een draadmand. In de mand zit het ondergoed, de sokken leggngs ed. op de plank liggen de broeken, rokken ed. en op de hanger de shirtjes, blousen, jurkjes ed. In de ladenkast het beddengoed, pyama’s en luiers. In de rechterkant zit haar speelgoed en boekjes. De laden zijn hoog en diep en kan dus veel in. Ik heb nog ruimte genoeg over. Ik heb geen commode meer. Ik verschoon haar op de grond of op bed.

Groetjes Natasja

@Bakmama: Daar heb je lijmverwijderaar voor Mn vriend zn vader is professioneel schoonmaker, dus moet altijd goed komen
Maar als we over een paar jaar het financieel wat ruimer hebben willen we toch sowieso wat anders.

@Natasja: Zoals jij het hebt had ik ook voor die kast gekozen, maar zoveel hebben we echt niet te besteden… We hebben al zoveel voor Sylvie EN de baby aan moeten schaffen
Want ik vind die combinatie zoals jij hem hebt ook super de supergaaf. Maar dat gaat echt heeeeeeeeeeeel ver boven ons budget

We gaan gewoon voor de eerste kast en zetten hem eerst wit in de kamer. Eerst eens kijken hoe dat staat. Als we het dan te kaal vinden kunnen we altijd nog beslissen de foam sticker er op te plakken.