Rico wel!
om 10 uur was er een harde knal onder zijn raam, Toen was hij wat onrustig even, deed zijn oogjes open en toen ik vroeg of hij weer wilde slapen knikte hij ja, dus ben ik weer gegaan, maar om 12 uur was het helemaal gekkenwerk met het geknal dus had een paar keer geluisterd of hij er wakker van werd maar nee hoor hij sliep netjes door!
wie nog meer?
Welke kindjes hebben door 't geknal heen geslapen?
Danielle heeft ook heerlijk doorgeslapen. Was rond 6.30 wakker, lekker bij papa en mama in bed en om 7.30 eruit om te eten.
en nu…
Lekker met papa even naar het grote bed voor haar slaapje (papa bood vrijwillig aan om haar mee in bed te nemen, zodat onze gasten ook nog even kunnen doorslapen)
Danielle is geboren op 7-1-2010
Hier niet. We hadden afgesproken als ze goed vast zou slapen dat we haar zouden laten liggen anders wakker maken, maar toen ze hie om half 12 even los gingen werd ze wakker. Dus Mervind heeft haar er uit gehaald en ze heeft genoten. Ze vond het prachtig. Om 1.00 is ze weer naar bed gegaan en om 2.00 ben ik even gaan zeggen dat pappa en mamma ook gingen slapen en om 8.15 was ze er weer uit. Helaas, ik had wat leter wel leuk gevonden maar ze was wakker aan het worden en toen besloot er een onverlaat zijn laatste vuurwerk af te schieten dus toen was in slaap vallen er niet meer bij. Ach we gaan vanavond allemaal wel bijtijds denk ik
Groetjes,
Michèle
Erik ook! Hij is er helemaal niet wakker van geworden. Wij wel Wij lagen er helaas al voor twaalven in; ik ben nog steeds niet helemaal lekker en manlief was gewoon moe. Hihi. Dus toen het knallen begon werden wij wakker en zeiden we met een slaperig hoofd: “Gelukkig nieuwjaar.” Toch gek, die kleintjes slapen er veelal doorheen en wij worden er wakker van.
Groetjes,
M
hahaha nou fijn!
Rico was om 9 uur wakker, heerlijk! ik was nog wel steeds moe.
ik ben er om kwart voor 1 ingegaan.
en ben om kwart over 12 gaan opruimen omdat ik moe was
als het aan mij lag lag ik er al om half 10 in maar helaas
stelde niet zoveel voor en het vuurwerk al helemaal niet. ja wel veel! maar het was zo mistig, vond he zonde van het geld. als ik vuurwerk had had ik toch alles voor volgend jaar bewaard zo is het gewoon weggegooit geld…
hier absoluut niet, de oudste twee zijn gewoon wakker gebleven tot 1 uur en liggen nu nog in dromen land maar de kleine heeft vanaf 12 uur tot 1 uur gehuild
wou ook geen vuurwerk kijken ofzo.
nu is het zo dat in onze straat de ongeschreven regel is tot half 1 knallen met vuurwerk en daarna de rust weer terug laten keren voor de kids (wonen erg veel kids in mijn straat) maar de nieuwe buren die tevens 2 weken geleden ouders geworden zijn gingen tot 2 uur door met alle toeters en bellen
gelukkig was de kleine om 1 uur zo moe dat hij in slaap viel, wel is hij nu behoorlijk sjaggie
before you judge me, try hard to love me
Bo sliep ook door alles heen, had ik echt niet verwacht, want het ging behoorlijk hard. Blijkt dat onze nieuwe buurman een vuurwerk fanaat is!! hahahahaha, hij had het mooiste van het mooiste vuurwerk, maar helaas knalt dat oms ook aardig. Bo vond dat blijkbaar geen probleem en sliep zo door!! hahahahahaha, maar het mooiste komt nog, iets wat ik dus nog nooit met bo heb meegemaakt, hij kwam dus om 7:00, en wij lagen er zelf pas om 3:30 in, omdat we met de buren hebben nageborreld, dus ik dacht, weet je wat, ik geef Bo een pap fles, leg hem terug en kijk wel wat hij doet, slaapt hij nog even verder, mooi, doet hij dat niet, dan hebben we pech en gaan we er uit!
11:00!!! werden we wakker!!! Echt niet normaal!!! Wij zijn uitgeslapen en Bo al helemaal!!! hahahahahahahahahaha, echt nog nooit mee gemaakt , en dat terwijl hij gistere gewoon om 1930 in bed lag!! Snap er niks van, maar mij hoor e niet klagen hoor, ben echter wel net een half uur wakker, dus moet nog effe bij komen hahaahahaha
liefs woezel
@ mama van 3 jongens hmm knap aso sorry dat ik het zeg, zeker naar je eigen net geboren baby.
@ woezel kans dat ie toh onrustiger geslapen heeft dan gewoonlijk en nog niet helemaal uitgerust was.
Morgan is bekaf en ligt er nu weer in, als ze zo slaapt ga ik ook nog even terug
Groetjes,
Michèle
@Michele, dat denk ik ook, we hebben wel een paar keer gekeken, en die keren sliep hij wel, maar goed, kan best zijn dat hij toch een deel heeft wakker gelegen, maar gewoon heeftgeluisterd en niet hoefde te huilen. Maar goed, die van ons hoeft vanmiddag dus niet naar bed, want die heeft slaap genoeg gehad!! hahahahaha
@Mama van 3 jongens, ik snap niet dat ze dat hebben gedaan die buren van jou!! Zeker met een pas geboren baby!! Een paar maand terug kwam ik ook een stel tegen, bo was uit logeren want wij hadden met de buren een kegel toernooi, en wat denk je, een moeder, met een pasgeboren baby van een paar weken oud, zat gewoon in het cafe, tot zeker een uur of 2 !!! En de kleine in de wandelwagen!! Nou vond dat echt niet kunnen !! (en meerdere met mij)
liefs woezel
Helaas heeft Lisa er niet doorheen geslapen. Toen het geknal hier losbarstte werd ze huilend wakker… Ze heeft even een kwartiertje gekeken en riep steeds Boem! Ik vroeg toen of ze weer wilde slapen en riep Ja!! Ja!! Nou mooi niet dus dat die ging slapen… Ze is tot half 3 wakker geweest met om de 2 minuten huilen!!! Op het laatst hebben we het maar genegeerd, want het hield niet op!!
Seth is ook wakker geworden om 12.25 uur.
Ik heb lekker met hem zitten knuffelen op de bank en vuurwerk gekeken. Na een half uur hem er weer ingelegd, en hij sliep weer verder.
Papa en mama lagen er iets later in, ongeveer 3 uur…
Gelukkig werd Seth wat later dan normaal wakker, half 8, en heeft nog tot goed 8.15 bij ons in bed (luchtbed) gelegen.
We sliepen bij vrienden en we zijn daar lekker onder een kleed op de bank gaan liggen, en Seth heeft nog een tijdje Barbapapa gekeken, en lekker gespeeld.
Konden wij nog even verder soezen.
Nu zijn we weer thuis, en Seth slaapt, dus ik ga ook nog even mijn ogen dicht doen, want vanavond hebben we Gala, dus dat wordt weer laat
Gelukkig slaapt Seth dan bij mijn ouders.
Liefs, Anne
Senne heeft door de knallen heen geslapen maar werd om 1 uur wakker toen de knallen al vrijwel weg waren. nu waren wij nog beneden met visite dus we hebben haar er even uitgehaald.
Toen ze haar showtje had gegeven (meedoen metin de maneschijn, boos kijken, nee schudde, ja knikken) weer naar bed gebracht. Maar ja, ze vond het natuurlijk veel te gezellig! Dus boos huilen boven!
De visite ging weg om kwart voor 2, toen is Senne weer in slaap gevallen. Ze was om 8.45 weer wakker…
Groetjes van Sascha en Senne
Hier heeft Noah smiddags in ons bed geslapen… maar savonds zijn we op visite geweest waar hij KON slapen, maar niet wou… Hij is op gebleven van half 3 smiddags tot 1uur snachts…
Noah heeft nog wel gespuugd na die tijd… door alle opwinding, niet slapen, slecht eten etc… maar heeft wel lekker geslapen tot 9uur…
Joël heeft er uiteraard wel lekker door heen geslapen…
Liefs, Melanie
Eva was een echte party-antimal en sliep NIET. Haar neefje en nichtje kwamen en daar was ze nogal opgewonden door. Ze wilde dus helemaal niet slapen, omdat zij nog beneden waren. Toen ze ook gingen slapen, wilde ze wel…Toen was het wel tegen 22.30 uur inmiddels, ze was to-taal niet moe! Uiteindelijk sliep ze, maar zodra de eerste knallen kwamen, werd ze huilend wakker. Ze was echt bang van het vuurwerk en heeft toen bij oma binnen op schoot gezeten. Dat vond ze goed. Haar neefje en nichtje waren bek-af en keken met puilogen van de slaap naar het vuurwerk (5 en 7 jaar), maar Eva was helemaal wakker en riep: ‘Kijk! Kijk!’ Ze vond het siervuurwerk prachtig. Uiteindelijk gingen wij om 2.00 uur slapen en Eva huilde omdat ze niet wou slapen. Toen het donker werd, is ze toch in slaap gevallen en sliep ze tot 08.30-09.00 uur zoiets! Ze ligt er nu ook weer in. Max heeft wel overal doorheen liggen ronken!
Groetjes Rainbow, trotse mama
In eerste instantie leek Jasper er lekker door heen te slapen (in het campingbed bij opa en oma), totdat de overburen een mega ratelband van minstens 10 meter uitrolden op de staat… de eerste paar meter knallen ging tot mijn verbazing nog goed, maar aan het eind van de ratelband zat nog eens wat extra kruid voor een mega explosie, dus tja…toen was ie wakker!
Meteen opgehaald zodat ie niet bang zou worden, en beneden voor het raam even de overburen laten zien wat ze m’n kleine mannetje hadden aangedaan
Vervolgens kwam het hele spul bij m’n ouders binnen een borreltje halen, dus jasper had volop aandacht en grote lol. Om 2 uur naar huis gegaan en weer lekker in z’n eigen bed geslapen tot vanmorgen 8 uur! (dat is voor hem uitslapen…hihi)
Groetjes Carolien.
Hier ook eentje die wakker is geworden. Om half 12 begon het hier al aardig te knallen en ze werd er wakker van. Eerst geprobeerd of ze weer terug in slaap zou vallen als ik op haar kamertje bleef zitten, maar toen om 12 uur echt alles losbarstte was ze klaarwakker en huilen.Heb haar er toen even uit gehaald. Kijken voor het raam was geen succes. ze vond het eng. DUs toen maar lekker op schoot naar de tv gekeken die ik wat harder had gezet zodat ze het geknal iets minder hoorde. Toen was het weer goe.d Om 1 uur terug gelegd. Toen was het weer even huilen. Ze is rond half 2 uiteindelijk weer in slaap gevallen tot 8.45 uur. Lekker uitgeslapen dus! Voor jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar!
mama1980
@ Woezel hier een of andere onverlaat die zijn vuurwerk nog even op moest maken en toen die eindelijk klaar was besloten mijn buurkinderen te kijken of ze hun gewoonlijke volume op de trap nog wat harder konden krijgen en toen alles stil was en ik dacht even te kunnen slapen werd morgan al weer wakker, ik ben nu dus brak, met hoofdpijn en rugpijn en een humeur om op te schieten… Echt wat dat betreft is oud en nieuw een baggerfeest als je kinderen hebt en dan drink in niet eens.
Groetjes,
Michèle
Hier was het de hele avond al aan de gang en hij sliep overal doorheen, maar om kwart over 12 was het echt niet normaal weer en werd hij wakker, niet huilend gelukkig. Er uit gehaald en om 1 uur er weer in en hij was om kwart voor 9 wakker
Alleen wou hij nu niet slapen want hij hoorde Madelon thuiskomen, al is hij nu stil. Hier ligt alles op mama na te slapen dus nu
Madelon was helemal brak want die had gister vroege dienst toen door naar vriendin, gezellige avond en toen om 12 uur stappen (lees aan het water) en die gingen om half 5 naar huis maar ze had vandaag ook een vroege dienst dus is ze maar wakker gebleven Ze moet tot 1 uur maar heeft een half uur opgenomen want ze was op hahahaha. Gauw naar rotterdam gereden even met mij gebept en nu onder zeil
Liefs Michelle
Oef zo zagen bij mij vroeger alle weekenden eruit Michelle. Alleen dan zonder werken en zonder water
Groetjes,
Michèle