Welke gymschoenen hebben jullie voor kleuters?


#1

Ik zit een beetje te twijfelen over de gymschoentjes die ik ga kopen.
Vroeg me af welke jullie hebben voor jullie kleuters? Ik ga niet naar de prijs kijken, het moeten sowieso goede schoenen zijn… Waar lette jullie op toen jullie de schoenen kochten?


#2

Ik heb gewoon de goedkooste van scapino, ze zijn er zo snel uit en voor dat ene uurtje in de week zijn die goed genoeg. Waren een tientje.

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#3

ja zo kan je het ook bekijken haha, maar helaas zal ik niet zo goedkoop uitzien gezien zijn voetprobleem vraag me af welke nou echt goed stevig zijn. en geschikt voor kids waarvan de voetenstand niet goed is. in de winkel waar we zijn normale schoenen halen hebben ze namelijk geen aangepaste gympies dus ik zal echt moeten kijken voor een goede stevige (ook van binnen) zodat hij niet iets kan overbelasten of verzwikken, want dat gebeurd nogal snel met de voor hem te slappe schoentjes.

Gewijzigd door - MamavanRico op 29 Jul 2012 13:20:23


#4

Ik zou geen al te dure gymschoenen doen. Hier op school hebben ze eigenlijk allemaal van die linnen klittenband-schoentjes. Zijn iets van 5 euro bij Van Haren ofzo.

Omdat de kleutergroepen hier geen vaste gymdagen hebben, verdwijnen die schoenen op school allemaal per klas in een grote bak, dus ik heb onze meiden altijd zelf hun schoenen laten versieren met stiften. Kei-leuke persoonlijke schoentjes! Zo waren ze ook altijd makkelijk te herkennen in die grote bak in de klas.

Echt, ik zou niet voor superkwaliteit gaan voor die ene keer in de week dat ze gym hebben in de kleuterklas. Zonde van je geld. Zeker omdat ze er soms ook heel snel doorheen groeien. Dan blijf je geld uitgeven.

Groetekes, Sje


#5

Klopt Sje, normaal maakt me dat ook niet uit maar aangezien het rennen en springen wordt en hij dus aangepaste schoenen draagt red ik het daar niet mee.


#6

Maar maakt dat voor dat ene uurtje in de week ook uit?

Groetekes, Sje


#7

ja want het gaat om zijn bewegen, er wordt daar gesport dus dan juist in stevigheid belangrijk, het is daar rennen springen noem maar op, en b.v. op blote voeten dan valt hij al om als ie een verkeerde beweging maakt (al paar keer verzwikte voet gehad) dus juist dan wil ik extra voorzichtig zijn, snapje?


#8

Ik snap het.

Tja, dan zou ik denk ik gewoon naar een goede sportzaak gaan en daar goed laten adviseren en opmeten.

Groetekes, Sje


#9

Ben benieuwd, hopen dat ze me niet expres wat duurders aansmeren, goed is goed natuurlijk maar je hebt vast ook wel merken die supergoed zijn die niet persee superduur zijn


#10

Bestaan er van Elefanten (Van Haren) of van Dr. Visser (Scapino) geen gymschoenen? Die merken staan bekend om hun goede voetbed en betaalbaarheid.

Groetekes, Sje


#11

idd dr visser dat was m, geen idee ga even googlen kijken of ik er al iets over kan vinden, thnx, was die naam helemaal kwijt!


#12

Oh maar die sport schoenen van scapino die ik heb, zijn echt super stevig!!! Ik zou dus echt daar naar kijken of dat niet wat is!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#13

kan altijd even kijken, thnx
die dr visser schoenen kan ik niet vinden in sportuitvoering. zover ik kan vinden is daar ook niets over bekent.