Gebruiken jullie gel voor jullie kindjes (met name zoontjes waarschijnlijk )? En zo ja, welke?
Ik heb nu nog die van de Zwitsal, maar dat helpt voor mijn idee niets om het haar een beetje in model te houden.
Graag hoor ik jullie ervaringen!
Gebruiken jullie gel voor jullie kindjes (met name zoontjes waarschijnlijk )? En zo ja, welke?
Ik heb nu nog die van de Zwitsal, maar dat helpt voor mijn idee niets om het haar een beetje in model te houden.
Graag hoor ik jullie ervaringen!
Ik heb bij de hema piet piraat gel gekocht, werkt uitstekend! ( ruikt naar kaugum ) Die van zwitsal inderdaad, werkt voor geen meter alleen ruikt wel lekker Maar die van de hema werkt super! Vooral voor die voor mij want die heeft ontiegelijk dik haar ( net als ik )
Nathanael is van 10-06-09
Wij hebben gewoon de goedkope van de Plus, maa rmerk wel dat ietts van schwarzkopf of zoiets beter werkt, die hadden we hiervoor.
Liefs, Anne
Ik gebruik Schwarzkopf Gel Titane. Heb heel wat merken geprobeerd maar niets werkte de hele dag. Dit bevalt super en je hebt er maar een beetje van nodig. Laatst hadden ze een aanbieding van 3 voor €7,50 dus dat valt nog mee.
Hier gebruiken de heren dezelfde gel als papa. Dat is zo’n platte “fles” met oramje gel van Taft.
Hier geen gel meer, want hij wil GEEN stekels en probeer het ook maar niet.
Toen hij dat nog wel toe liet had ik hele dure van de kapper, maar was de enige die bij hem werkte, zoveel geprobeert maar niets werkte. ja 5 minuten.
Liefs Michelle
Hier ook geen stekels hoor, het is meer om een beetje de “krul” er in te krijgen. Hij heeft mooie slagen in zijn haar, maar nu hangt het maar plat op zijn hoofd zonder gel!
Kun je dan niet beter wat wax gebruiken? Lijkt me dan iets makkelijker dan gel
Nathanael is van 10-06-09
Wax vind ik echt van die plakkerige zooi, 1x je hand erover en het zit weer plat en fluffy.
Zelf vind ik Seth zijn haar er niet uit zien als er geen gel in zit en wij gaan normaalgesproken dus ook niet zonder de deur uit
Liefs, Anne
Zwitsal is idd troep. Erik heeft dik, veel en stug haar en hij gebruikt gel van Taft of van Nivea. Die laatste werkt hier het beste, maar dan moet z’n haar ook wel goed geknipt zijn. Als z’n haren te lang worden is er geen gel tegen opgewassen
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Wat leuk dat jullie ventjes haar hebben waar gel in kan! Mijn kinderen zijn gezegend met veel draaiwortels… erg schattig als ze een hele kleine baby zijn, maar lastig voor jongetjes als ze wat ouder zijn! In 6mm hoeft dus ook geen gel
In het begin gebruitken we hier ook zwitsal maar dat is er na een uur al weer uit, dus nu gewoon de gel die papa ook gebruikt. Schwartzkopf blijft prima zitten en s’avonds in bad er even uitspoelen.
@Mooie_zoon2010
Er is ook kruleffect van andrelon. Dit gebruik ik ook vaak voor Marijn om zijn krullen er extra in te krijgen.
Hier gebruiken we kruidvat eigen merk een tube, is ook super spul. Ondanks z’n steile dunne futloze haar (heeft die van z’n moeder ).
Krullen…stekels…geweldig! Ben jaloers Hier zijn we nog zo goed als kaal boven op het hoofd. Gelukkig wordt het achter nu wat langer. Ik gebruik dus water.
Jurian heeft heel stug haar. Heeft dezelfde gel als zijn papa maar weet zo niet welke… via kapper.
Levi heeft krullen dus beetje water en (gele of groene) gel erin en het is prima…
zwitsal helpt hier niet haha. ik heb gewoon goedkope hoor, 60 cent ofzoiets of 80 cent… en dan heb je groene en gele geloof ik. ik heb groene extra strong. maar eigenlijk vind ik het zo smerig en kooop ik liever gewoon haarlak
quote:
Hier geen gel meer, want hij wil GEEN stekels en probeer het ook maar niet. Toen hij dat nog wel toe liet had ik hele dure van de kapper, maar was de enige die bij hem werkte, zoveel geprobeert maar niets werkte. ja 5 minuten.Liefs Michelle
hahahaha rico zei een paar ochtenden geleden ook ineens: WIL GEEN GEL IN MN HAAR DAT STINKT!!!
nouja dan zonder gel naar school maar dat zag er niet uit vond ik zelf en daar zeiden ze al: hee is hij geknipt??? ohw christ! het zag er nie uit! ik mocht zn haar niet eens kammen, ik zei: jij loopt voor gek niet ik.
en ja… dat boeide hem nul komma nul