Hallo,
Mijn dochtertje is nu 3,5 week oud en drinkt heel langzaam of heeft weinig zuigkracht. Na 2 weken ben ik gestopt met bv omdat ze na 3 min. in een diepe slaap viel maar na 3 kwartier/uur weer wakker was met honger dit ging 24 uur door tot ik er helemaal door zat. Kolven zag ik niet zitten omdat ik ook nog een klein meisje van 1,5 heb rondlopen. Dus nu aan de flesvoeding en dit gaat al een stuk beter ze slaapt 's nachts zelfs al 5 uur door sinds 5 nachten (durf nog niet te juichen). Van de wijkverpleegster mag ik haar 6 flessen van 120cc geven ze weegt 4200 gram. Nu drinkt ze met moeite 70 cc en slaapt weer, ik voer alle trucjes uit om haar wakker te krijgen (verschonen, koud washandje, kriebelen en zelfs met pijn in mijn hart haar blote voetjes onder de koude kraan) Daarna drinkt ze nog 10 cc maar dan is het ook echt gebeurt en slaapt ze heel vast. Met als gevolg dat ik haar altijd slapend weg leg en dat is tegen alle adviezen in. Ik gebruik de Difrax S fles met de kleinste speen. Weet iemand of het verstandig is de medium speen al te gaan gebruiken? Of is ze hier echt te jong voor of zou ze teveel lucht/voeding binnen krijgen? Graag jullie meningen en ervaringen.
Alvast bedankt
Groeten Renate