Welke fles, en welke voeding

welke flessen hebben jullie voor de flessenvoeding, bij me dochter had ik avent en later gewoon van etos merk.
maar welke hebben jullie of kunnen jullie aanraden.

ik heb bij me dochter nutrilon omneo gehad, voor krampjes nu gewoon eerst standaard gaan proberen en dan eventueel overstappen?

Ik heb bij onze zoon de difrax fles gehad. Eerst had ik zelfs van die plastic flesjes uit het ziekenhuis met wegwerpspenen, omdat hij te vroeg geboren was en nog niet uit een s-speen kon drinken (ging te snel).

Bij onze dochter ook difrax, alleen dat ging ook veel te snel. Toen dr. Brown fles voor haar krampjes, maar ging ook te snel. Dus uiteindelijk toch weer difrax en nu nog.

Bij onze zoon had ik hypo allergene voeding van nutrilon, omdat hij eerst moedermelk kreeg.
Bij onze dochter eerst hypo allergeen, toen Omneo tegen krampjes (na een paar maanden) en nu gewoon standaard voeding van NUtrilon.

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

Wij hadden de flessen van dr. Brown’s, ideaal tegen krampjes.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

hoi,
Amy drinkt uit difraxflessen. De kers spenen zijn niet geschikt voor haar, wegens sterke zuigkracht, dus de dental spenen.
Tegen krampjes en te vlug drinken speen dubbel klappen. (therapeutisch voeden).

Zonder aanleiding zou ik gewoon standaard nutrilon geven.
liefs Annelies

Lilypie First Birthday tickers

Beide de difrax flessen… de oudste kon niks worden met die grote avent spenen. Bij de tweede gelijk begonnen met difrax.
De oudste kreeg nutrilon, de jongste Jumbo eigen merk… beide de standaard voeding!

De oudste zijn we begonnen met Avent, maar van die spenen ging ze kokhalzen (te lang). Toen zijn we overgegaan op de Difrax en dat ging wel goed. Qua voeding begonnen met Nutrilon standaard en na een paar weken op advies van de kinderarts Nutramigen met JBPM tegen de reflux.

Nu ook met Difrax begonnen maar vanwege de vele krampjes overgegaan op Dr Brown flessen en Etos Hypo allergene voeding.

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486

Wij hebben dr. Brown flessen gehad. Eerst hypoallergene voeding na paar weken Omneo ivm krampen. Combinatie dr. Brown en Omneo werkte hier perfect!!

Groetjes Danielle

Lilypie First Birthday tickers

Hier ook Difrax, ik gaf borstvoeding maar toe ik moest gaan werken zijn we begonnen met zuigflesjes natuurlijk.
Avent ging hij van kokhalzen (te lange speen) Tommee-Tippee (of zoiets) leek even goed te gaan maar ging hij toen weigeren en daarna de Difrax (kersspeen, de breede wilde hij ook niet)
Ik vond Difrax alleen vreselijk om uit elkaar te halen en te stereliseren doordat het uit zoveel onderdeeltjes bestaat, en ik kreeg de onderste dop er haast nooit af en ze gingen snel stuk (scheurtjes aan de onderkant) maar nu zijn ze van een ander materiaal gemaakt volgens mij.
Na 8 maanden borstvoeding ben ik Nutrilon standaard gaan geven.

Vinden jullie de Difrax gebruiksvriendelijk? (met schoonmaken)

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/my9gp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - vlokje03 op 28 Jan 2012 23:04:57

ik ga voor de difriax fles als ik het zo lees, en de standaard van nutrilon

Ja, ik vond de difrax fles juist heel fijn om schoon te maken!

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486

'Wij ook difrax flessen hier, vind het ook zo leuk dat je ze in diverse kleuren kan krijgen… maar ja dat is natuulijk niet de hoofdreden. Onze oudste spuugde best veel bij de flessen van avent en bij difrax niet dus bij de tweede ook maar gelijk met difrax begonnen.
Wat schoonmaken betreft… heb er niet zoveel moeite mee. Het zijn wel veel onderdelen maar er is nog nooit 1 kapot gegaan. Onze oudste heeft nu zelfs al een dik jaar dezelfde spenen, ook niet zijn nog nooit kapot gegaan.

Wij hebben voor beide de flessen van Avent gebruikt. Onze jongste had op een gegeven moment erg veel krampjes, dus toen hebben we de dr brown fles gehaald, maar merkte geen verschil. Dus toen maar weer overgegaan op Avent. Ook hebben we voor beide de standaard voeding van Nutrilon gebruikt. En voor Daan gebruiken we die nog steeds.

Groetjes,
Sandra