Welke difrax speen bij Omneo voeding?

Sinds enkele dagen gebruik ik Omneo voeding. Ik heb difrax flessen met een S speen, maar het lijkt wel alsof mijn dochter er niets uit krijgt. UIteindelijk is de fles wel leeg, maar ze moet er zoveel moeite voor doen. Vandaag de M speen geprobeerd maar die gaan duidelijk veel te snel. Ook geen optie. Ik las ook wat over de 1-2-3 standenspeen. Zit daar een tussenweg in? En kan die op gewone flessen of moet ik dan ook een aparte ring hebben waar de speen in zit?

borstvoeden.info Tickers

borstvoeden.info Tickers

geef niet te snel op met de M speen. Houd de kleine wat rechter op als ze drinkt. Mijn zoon was een lastige drinker, geen speen was goed, maar door vol te blijven houden heeft ie toch met de difrax M speen om leren gaan. Hij krijgt friso standaard en comfort gemend, dat is ook te dik voor de S, maar bij de M ging het ook eerst te hard. Door hem rechter op te houden met drinken en hij kan er nu goed mee omgaan, zelf met de L speen bij pap gaat het goed!

Lfs

Dat is inderdaad een goede tip. Ga ik vanavond direct proberen. Eventueel kan ik ook nog wat extra water toevoegen en dan de S-speen blijven gebruiken.

borstvoeden.info Tickers

borstvoeden.info Tickers

hoi hoi
Ik heb de omneo met de avent fles met 1-2-3speen gegeven. Geen probleem. Over het algemeen op stand 1 de fles leeg. Soms in de late avond, met veel slaap in de ogen, heb ik stand 2 nodig. WErkt perfect. Naar mijn idee past avent alleen niet op de difraxfles, dus zou je ook een nieuwe fles moeten aanschaffen. Of wie weet, lukt het met wat geduld ook???

en, hoe gaat het tot nu toe?

Wat de avent spenen betreft, deze hebben een brede hals, mijn oudste zoon had hier geen moeite mee, heeft altijd uit avent gedronken, maar mijn jongste kan hier niet mee overweg. Als jouw kleintje nu difrax gewent is kon het wel eens zo zijn dat de avent speen een te brede hals heeft.

Lfs

Als ik 10 cc water extra in de fles doe, gaat het prima. Dat doet ze netjes 10-15 min over haar flesje. De Avent kan zij inderdaad ook niet mee overweg, te breed. Ik laat het eerst zo en anders koop ik als nog de 1-2-3-speen van Difrax.
Bedankt voor jullie reacties!

borstvoeden.info Tickers

borstvoeden.info Tickers