Welke Combiwagen past in een kleine auto?

Hay dames

ff een vraagje
De titel zeg het eigenlijk al
Welke combi wagen is zo compact, met name het onderstel.
dat het ook in een kleine auto te vervoeren is, zonder de achterbank naar voren te moeten klappen.

Wat is jullie advies?

Groetjes Marianne mama van Ruben

Hihi hier zijn al heel veel topics over geweest en daar kwam uit dat de tandem duowagen kees de luxe en deze van marko tandem het beste zijn:
(4e van boven)
http://www.kinderwagen-tweelingwagen-wandelwagen.nl/contents/nl/d2_Kinderwagens-wandelwagens.html
Wij gaan denk ik voor de marko, maar we gaan sowieso in de winkels zelf nog even rondsnuffelen.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Een combiwagen hoeft toch geen duowagen te zijn? Ik dacht dat het betekende dat het een kinderwagen is die ook wandelwagen kan worden, en waar de maxi-cosi ook op kan
Ik heb zelf geen ervaring met wagens in de auto, dus ik kan je verder geen tips geven!

Groetjes Anouk

quote:
Een combiwagen hoeft toch geen duowagen te zijn? Ik dacht dat het betekende dat het een kinderwagen is die ook wandelwagen kan worden,

Klopt helemaal, daarna ben ik op zoek.
en het is er toch echt 1 alhoewel gezien mijn buik je een drieling zou denken whaha

Wij hebben een Mutsy Urban Rider. Die kan helemaal vlak, maar de reiswieg en later de wandelwagen kunnen erop blijven zitten. Kun je niet bij een babyspeciaalzaak proberen wat in je auto past?

Groetjes Natasja

Wij hebben een Quinny Speedy en die past in mijn auto, zonder de achterbank naar voren te hoeven klappen. Weet niet wat voor auto je hebt, maar ik heb een Opel Corsa, dus een klein autootje. In de auto van mijn man kan hij wel met gemak, maar ja zijn auto is een stuk groter.

Groetjes,
Sandra

hoi, wij hebben een kleine auto met zeer kleine achterbak (denk de kleinste achterbak die je je maar kan voorstellen…).
Wij hebben voor de oudste (nu 12,5 maand) de MaxiCosi Mura 4 gekocht en die past in de achterbak van de auto. (haha de kar staat nog op marktplaats te koop ook…). Een andere die ook past is de Quinny maar die hebben wij toen niet gekozen.
Verder past ook de Phil en Teds (is ook een combi wagen, kun je duowagen van maken als je wilt, hoeft niet). Deze kan in de achterbak zodanig dat ook t zitje zelfs in de achterbak past. Hebben we nu aangezien ik 37.5 week zwanger ben van nr 2.
Wielen moesten we wel steeds loshalen maar kunnen ook in de achterbak.

@ Natasje: Ik rij in een clio’tje. en ben eerlijk gezegt niet van plan een nieuwe aan te schaffen, heb er simpelweg de middelen niet voor, dus word een tweede handsje.

@ Domino: Heb de MaxiCosi Mura 4 even opgezocht, dat zou een kans hebber kunnen zijn thnx!

Is er ook iemand die ervaring heeft met de bugaboo???
Die lijkt op het eerste gezicht ook vrij klein

Mooi! tja… als hij in mijn auto past moet ie helemaal in de renault passen. Die heeft grotere kofferbak. Ik moest 2 van de 4 wielen eraf halen… maar t past wel!
Buggaboo is inderdaad ook klein volgens mij (specificaties ervan kun je op googlen). Even je kofferbak opmeten en je weet ook of ie past.
En anders gewoon naar de babyzaak gaan en daar passen… hebben wij ook gedaan voor we iets kochten. En als je niet meteen iets koopt vinden ze dat echt niet erg. Dan kun je altijd nog voor 2e hands gaan hoor!

succes! Ben benieuwd waar je uiteindelijk op uitkomt!

Wij hadden ook quinny speedi, paste in een Citroën AX als ik de wielen eraf klikte, en in mn opel corsa ook met wielen.
Weet natuurlijk niet hoe ruim zo’n clio is…

quote:
Weet natuurlijk niet hoe ruim zo'n clio is....

ietsje ruimer dan een ax.
De auto van mijn man is een ax’je

Je hoeft toch ook niet nieuw te kopen? Kun je niet zeggen dat je er nog even over nadenkt en dan gewoon Marktplaats afstruinen? Hebben jullie misschien kennissen met kleine kinderen? Dan kun je misschien met die kinderwagens testen. Wij hebben ook een tweedehandse van Marktplaats. Ik vind het eigenlijk zonde van m’n geld om de dit nieuw te kopen en kan voor dat geld héél veel luiers kopen.

Groetjes Natasja

Oeps sorry Niet goed gelezen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@ Hanna: Hormonen, je doet er nix aan

Lees wel vrij veel positieve dingen over de bugaboo, met name dat hij in elke auto past, binnenkort hem maar een es in het echt bewonderen.

Hoi ik heb de bugaboo, ik vindt het een super wagen.
Wij hadden eerste een quinny speedy SX. Jony zat daar niet goed in, ze zakte elke keer onderuit en lag er dan scheef in waardeloos.
Ik heb daarnaast ook nog de quinny feestyle die is qua zitting wel weer top. Deze heb ik voor 12,5 euro op MP gekocht voor strand/bos. Top wagen.
De bugaboo zit ze netjes rechtop. De bugaboo komt gammel over als je rijdt, hij komt niet mega stevig over. Ik heb hem nu 2 jaar, maar vindt hem super voor Jony ik vindt het belangrijk dat ze goed zit. Ze zit er overigens nu nog in, ze is 3,5 jaar.
De wielen kan je er ook zo af halen. Wij hebben een PT Cruiser de achterbak is zeer kort, maar hij kan er met gemakt in.
De breedte van de wagen is, 60 cm. Dus dan zou je het zo kunnen uitmeten achter in je auto.
Succes met het uitzoeken/keuze maken.
Greetz Cora

hoi
ik heb een citroen C1 (heel klein!) en hier past de quiny speedi er goed in…
succes met de zoek tocht!

groetjes

Lilypie Maternity tickers