Welke Combiwagen past in een kleine auto?

Hay dames

ff een vraagje
De titel zeg het eigenlijk al
Welke combi wagen is zo compact, met name het onderstel.
dat het ook in een kleine auto te vervoeren is, zonder de achterbank naar voren te moeten klappen.

Wat is jullie advies?

Groetjes Marianne mama van Ruben

Hihi hier zijn al heel veel topics over geweest en daar kwam uit dat de tandem duowagen kees de luxe en deze van marko tandem het beste zijn:
(4e van boven)
http://www.kinderwagen-tweelingwagen-wandelwagen.nl/contents/nl/d2_Kinderwagens-wandelwagens.html
Wij gaan denk ik voor de marko, maar we gaan sowieso in de winkels zelf nog even rondsnuffelen.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Een combiwagen hoeft toch geen duowagen te zijn? Ik dacht dat het betekende dat het een kinderwagen is die ook wandelwagen kan worden, en waar de maxi-cosi ook op kan
Ik heb zelf geen ervaring met wagens in de auto, dus ik kan je verder geen tips geven!

Groetjes Anouk

quote:
Een combiwagen hoeft toch geen duowagen te zijn? Ik dacht dat het betekende dat het een kinderwagen is die ook wandelwagen kan worden,

Klopt helemaal, daarna ben ik op zoek.
en het is er toch echt 1 alhoewel gezien mijn buik je een drieling zou denken whaha

Wij hebben een Mutsy Urban Rider. Die kan helemaal vlak, maar de reiswieg en later de wandelwagen kunnen erop blijven zitten. Kun je niet bij een babyspeciaalzaak proberen wat in je auto past?

Groetjes Natasja

Wij hebben een Quinny Speedy en die past in mijn auto, zonder de achterbank naar voren te hoeven klappen. Weet niet wat voor auto je hebt, maar ik heb een Opel Corsa, dus een klein autootje. In de auto van mijn man kan hij wel met gemak, maar ja zijn auto is een stuk groter.

Groetjes,
Sandra

hoi, wij hebben een kleine auto met zeer kleine achterbak (denk de kleinste achterbak die je je maar kan voorstellen…).