In sept 2011 gaan we op vakantie. Onze kleine meid is dan net 1 jaar.
Ik ben opzoek naar een goede buggy. Het liefst ook eentje die je in ligstand kan doen.
Ik wil er niet heel veel geld aan uitgeven aangezien ik al zelf een mooie wandelwagen heb. Maar we gaan met het vliegtuig dus moet het wel een buggy zijn.
Wie heeft er tips? Of toevallig zelf 1 te koop staan?
Welke buggy?
Koelstra is wel goed, die had ik ook! Kan in ligstand en is ideaal.
Je hebt ook wel soms acties bij Hema of wibra met buggy’s, die ook beiden in ligstand kunnen en anders even via marktplaats kijken.
Succes!
Nathanael is van 10-06-09
Wij hebben vorig jaar de maxi-cosi mila gekocht, ook om mee te nemen op vakantie en omdat de maxi-cosi erop kon (is bij jullie denk ik niet meer van toepassing).
De buggy kon in ieder geval helemaal plat, onze dochter van toen 7 maanden heeft er tijdens onze vakantie in Kos heerlijk in geslapen!
Groetjes Nancy
Wij hebben een buggy van chicco en zijn hier erg tevreden mee. Hij rijd lekker, kan ver in ligstand en is niet al te prijzig.
Groetjes,
Sandra
Typ bij de zoekfunctie bovenin beeld het woord buggy in, dan krijg je nog een hele hoop bruikbare zoekresultaten.
Groetekes, Sje
Wij hebben een maclaren quest. Dat is geen goedkope maar hij bevalt ons prima.Hij heeft 5 standen en loopt heerlijk. Tenminste niet zo’n rammelding.
Wat ook handig is is dat de achterwielen wat naar voor geplaatst zijn zodat je niet de hele tijd tegen de wielen loopt te schoppen. Zeker als je wat langer bent is dat ideaal. Deze buggy’s kunnen ook prima meerdere kindjes mee. Wij hebben hem nieuw gekocht vooral ook omdat ik hem dagelijks gebruik maar op marktplaats staan er ook veel die nog heel netjes zijn.
groetjes Ramona