Welke buggy kan ik het beste halen

hoi mensen eigenlijk een hele stomme vraag
maar ik weet het niet meer ik wil een goeie betaalbare buggy voor mijn dochter hebben die mee moet op de fiets nou heb ik wel een koelstra gezien maar is dat een redelijke goeie buggy ik heb ook nog een man van 1.93 en die moet er ook achter kunnen lopen en hij moet plat kunnen mocht ze zo moe worden dat ze kan slapen… ik heb zo veel eisen maar er is zo veel keus

wie heeft ervaring met een goeie buggy

DDKlaassen

Voor de lange papa’s en mama’s is er volgens mij niet heel veel keus qua buggy. Volgens mij zijn de buggy’s van koelstra en de buggy’s van Prenatal eigen merk hoog. Dus geschikt voor de lange mens.

Je kan het beste met je man even op jacht gaan naar een buggy. Hem meenemen naar de prenatal. Dan kan hij even achter de buggy staan.

Succes met je zoektocht.

hoi
ja zoiets had ik dus al ergens gelezen dat koelstra wel redelijk kan voor lange mensen maar als ik heel eerlijk ben is het niet de mooiste buggy nou gaat het daar niet om maar is het ook wel een goeie.

en ja buggy shoppen hahah moet even kijken of ik hem zo ver krijg haha nou ja hij moet wel ik meot tenslotte alles op de iets doen.

alsvast bedankt voor je antwoord

DDKlaassen

Zelf ben ik ook lang en mijn man ook. Wij hebben een Maclarenbuggy. Deze zijn wel erg prijzig maar wij hebben er al heel veel plezier van gehad. Koelstra had ik een keer van een vriendin geleend en ik vond dat echt geen fijne buggy.
Het fijne van de Maclaren vind ik dat de achterwielen wat naar voor geplaatst zijn zodat je niet steeds tegen de wielen schopt wat wel fijn is als je wat langer bent.
Bij prenatal geven ze ook aan dat de prenatalbuggy goed is voor een kindje maar vaak niet meerdere kindjes meegaat. De maclaren is wel duurder maar kan meerdere kindjes prima aan. Hij is makkelijk in te klappen(met een hand) en ok makkelijk om mee te nemen op de fiets.
Ook onderdelen zijn makkelijk te verkrijgen als er een keer iets stuk zou gaan. Ik heb veel navraag gedaan voordat ik deze buggy kocht en alleen van mensen die een maclaren hadden kreeg ik te horen dat ze hier echt heel tevreden over waren.
Eventueel zou je kunnen overwegen eens op marktplaats te kijken, daar staan vaak prima maclarenbuggy’s op voor niet al te veel geld.

groetjes Ramona

Wij hebben de MacLaren Quest. Topding! Rijdt licht, kan plat gelegd worden.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hebben een Titaniumbaby.
Ik geloof dat we er 90.- voor betaald hebben en mijn man is 1.98 en kan er prima achter lopen zonder steeds tegen de wieltjes aan te schoppen.
Hij kan helemaal plat en mee op de fiets met de standaard buggy drager.

Wij hebben de Chico en ook hier zijn we erg tevreden over. Makkelijk inklapbaar en rijd prima.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

iemand ervaring met een mutsy easyrider???