Welk wasmiddel gebruiken jullie?


#21

Hahahahahaha noyu dan lijkt Bo dus op dat vriendinnetje!!! hahahahaha Net als zonet, Bo was in bad geweest, en de kapper zou nog komen dus even naar beneden, echt hij was nog geen 5 minuten in de tuin, en je wil niet weten hoe hij er uit zag!! Voeten pik en pik zwart, hij kon gewoon nog een keer in bad!!! Ik blijf bezig met dit weer hahahahaha,

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#22

Haha, maar dat broekje stond hem zo fris! Max is rampzalig wat dat betreft. Die is echt heel erg vies aangelegd. Het liefst smeert hij spaghettie in zijn haar en rolt hij als een varkentje door het zand of de modder. Ook als hij net in bad is geweest. Met die warmte van afgelopen dagen was het ook afspoelen geblazen, want hij zag zwart als roet. Opa noemt hem een rabatje haha. Ik gewoon een viespeukje!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#23

@MIss T, ik laat zeker even weten of het werkt. Ik heb trouwens niet de spray waar lalala het over heeft, maar iets nieuws. Dat is hetzelfde spul, alleen gooi je dat gewoon op de vlek en dan in de machine. Is ook van Ariel. Ik ga morgen wassen en dan…een strakend witte short hoop ik!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#24

@Rainbow: Ik heb gewoon een fles vloeibaar spul, ook zonder spray.
Ik doe het er gewoon op en dan niet in een sopje.

Liefs, Anne


#25

Ah, dan hebben we denk ik dezelfde Lalala! Ik ben zeeeeer benieuwd naar het resultaat.

Kennen jullie die reclames ‘van vroeger’, dat iemand dan naar zijn witte was aan de lijn keek en dat het - zelfs nadat er 80 koeien overheen waren gebanjerd - he-le-maal kraakhelder wit was? Wahahahaha, of met zo’n vliegtuig dat die modderpoel dan ophees en dat alles stralend schoon was? Moet je mijn witte was zien, hahaha, half grijs, half vergeeld na een tijdje, gewoon smoezelig ten top!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#26

Haha, tja… alles verkleurd altijd wel, al is het maar door het zonlicht.

Is het schoon geworden? (waarschijnlijk zie je het pas goed na de wasmachine, maar ik hoop dat het werkt, ook bij jou!)

Liefs, Anne


#27
quote:
Grrr, gisteren had Max weer een witte korte broek aan en die was dus zwart. Ik gooide 'm gisteren meteen in de Biotex, maar vanochtend zat vrijwel alles er nog in. Waarom krijgen andere mama's alles altijd netjes schoon en ik niet? Grrr. Ik heb Ariël vlekverwijderaar gekocht gisteren, dus dat probeer ik dan maar! Hopelijk werkt het, want die broek was net nieuw en toch bijna 20 euro!

Groetjes Rainbow

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2m.lilypie.com/VSkKp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb4m.lilypie.com/zgI0p1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fourth Birthday tickers” /></a>


Ben zelf juist altijd blij met witte kleding … Die gooi ik een nachtje in het bad met vanish (wit) en dan zijn ze ook echt weer heel mooi! 99% kans dat alles eruit is… Ik ben fan van vanish!


#28

Is de vlek er nog uitgegaan Rainbow?

Liefs, Anne


#29

NEE! Er zit nog een beetje een oranje gloed ergens (saus) en dat is niet weg. In een andere broek, ook een witte, zit een beetje een vouw. Daar zat zand in en dat is ook niet weg. Dus als ik de pijpjes afrol, zie je ze nog een ‘overgang’…ik weet niet hoe ik het moet uitleggen haha. Het ziet er beter uit, maar dat het na 1x wassen weg zou zijn, heeft Ariel gelogen! Toch maar weer eens Vanish proberen!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#30

Hmm… balen!! Bij mij heeft het tot nu toe altijd gewerkt, alhoewel ik mijn hart vasthoudt voor de hardnekkige curryvlek die nu in Seth zijn blouse zit
Vanish hebben wij overigens ook in de kast staan.

Liefs, Anne


#31

ik gebruik formil van de lidl. Die komt best wel vaak als beste uit de testen beter dan veel a merken. En idd het is lekker goedkoop.
Kleding met vlekken behandel ik altijd met groene zeep a la Sje en dat laat ik een nachtje staan. En dan de wasmachine in.
De meeste vlekken gaan er zo ook wel uit zeker wel gras en modder ed. Saus is een beetje lastiger vooral oranje/rode sausen zijn lastig. Het wil nog wel eens helpen om het nat in de zon te hangen dan bleekt de vlek er nog wel eens uit.
Maar hier was ik witte kleding van de kinderen echt niet op 30 graden dan krijg ik ze never noot schoon.
Tegenwoordig gooi ik die gewoon bij de 60 graden witte was. Tot nu toe gaat dat prima en heb ik nog geen gedoe gehad met krimpen oid ook niet als het label 40 graden aangeeft.
Die kleintjes van mij zijn ook behoorlijke smeerpoetsen maar tot nu toe blijven hun witte broekjes wel echt wit.

Groetjes Ramona


#32

@Rainbow: Zelfde wasmiddal, zelfde probleem helaas…

Maaarr… mn schoonzusje doet tegenwoordig van die thuisparty’s voor biologische schoonmaakproducten en daar zit ook een alleskunner bij die volgens haar ook alle vlekken uit de was krijgt als je ermee voorbehandelt. Ga het binnenkort proberen en ik ben benieuwd…

Lfs

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers