Welk soort matrasje?

Hoi,
Toen ik zwanger was van mijn dochtertje hebben we een matrasje gekocht bij de babydump, een koudschuim matrasje. Enkele weken na de geboorte was er al duidelijk een kuil zichtbaar bij het hoofdje. Wij terug naar babydump, nieuw matrasje meegekregen. Het was niet goed, aldus de verkoper. Dit tweede matrasje bleek na een week precies hetzelfde te hebben, de kuil trok niet meer weg. Werd alleen maar erger. Dit keer gebeld, uitgelegd dat we ver van babydump wonen en steeds hiervoor heen en weer moeten. We kregen een nieuw matrasje thuis gestuurd. Dit derde matrasje heeft echter precies hetzelfde! Mijn dochtertje is bijna het dubbele van haar geboortegewicht en de kuil is echt enorm nu. Niet alleen haar hoofd, maar haar hele lijf liggen in een kuil. Ondanks verschillende keren draaien. Weer gebeld met babydump, we krijgen ons geld terug. Echt super service trouwens.
Nu willen we dus een totaal ander soort matrasje, maar weten niet goed wat we nu zullen kiezen. Een pocketveer of een binnenveer?
Heeft er iemand ervaring met één van deze matrasjes? Ik hoor het graag!

Groetjes Desiree

Groetjes Desiree

Hey,
Wij hebben voor ons kleintje een matras van Duvatex, ik geloof een Latex.
En wij zijn hier zeer tevreden over!

Groeten
Tanja

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&merk=158&groep_id=158

Je moet gewoon van de schuimmatrassen af, en een ander type kiezen.
Voor een klein beetje meer geld heb je een binnenveringmatras.

M.

Wij hebben een matrasje van de Ikea. Ideaal en niet duur. We hebben ook het dekmatrasje en waren hiervoor in totaal geloof ik € 50 kwijt. De serie die wij hebbeb, is er niet meer. Maar ik geloof niet dat de kwaliteit minder is geworden.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Hoi,

Ons matrasje komt ook van de IKEA.
Bevalt prima.
Zou geen schuimmattrasje nemen. Daar ligt een kindje toch niet lekker op.

Groetjes Lisan.