Nou het onderwerp zegt het eigenlijk al…
Ik stond vandaag bij de Etos…leuk tussen alle baby geurtjes en spulletjes aan het kijken…ik draai me om en ja hoor…daar staan ze wel 6 verschillende flesvoeding merken :S
Pffff…welke keus moet je maken…(ik moet ook nog steeds de keus maken of ik stop met BV of doorga met BV voordat ik ga werken en ik kan die keus nog steeds niet maken de mensen die mijn eerste topic hebben gelezen weten waar het precies over gaat
)
Nutrilon, Friso, Etos eigen merk…nou dan zou je ook vast kruidvat eigen merk hebben, etc.
Wat is het verschil? Behalve de prijs…is er een voeding waar meer of beter voedingsstoffen in zit?
Welk merk flesvoeding?
Hallo Nixi,
Ja dat is lastig he, zoveel aanbod en keuze. Ik zelf gebruik de nutrilon voeding. Deze gebruikten ze ook in het ziekenhuis waar ik ben bevallen. Daarnaast ben ik zelf werkzaam in de zorg en wij gebruiken hier ook de nutrilon producten. Dat wil echter niet zeggen dat die anderen minder goed zijn. In Nederland moet alle voeding toch aan strenge eisen voldoen, dus volgens mij is de voeding van friso, kruidvat of al die andere merken net zo goed. Tsja merken betaal je wel.
Groetjes Jeuly
Gewijzigd door - jeuly op 09 Dec 2010 23:16:51
Wij hebben ook altijd Nutrilon gebruikt.
Je zou ook nog met het CBuro kunnen bellen.
Misschien kunnen ze jou nog advies geven.
Ik meen dat Friso als nummer 1 wordt geadviseerd. Maar uiteindelijk denk ik dat het niet uitmaakt; alle voeding moet aan strenge eisen voldoen, dus het zal allemaal goed zijn. Ik hoor ook goede verhalen over de voeding van de Kruidvat.
Groetjes,
M
Ikzelf kon in het ziekenhuis voor Friso of Nutrilon kiezen. Ik koos voor Nutrilon… vraag me niet waarom…
Maar ben er erg blij mee en het blijkt nu een van de beste voedingen van de wereld te zijn! Hulde.
In ieder geval… z’n merken als Nutrilon en Friso zijn overal verkrijgbaar… als je het etos merk kiest bijvoorbeeld, dan moet je per see naar die winkel…
Succes!!
Lauren & Alex (05-05-2010)
Wij hebben de Etos voeding.
En die is prima.
Een tijd geleden is er een heel gedoe over geweest dat alleen Nutrilon goed zou zijn vanwege de immuno-nog-wat-dinges.
Ik heb toen navraag gedaan bij het CB en de apotheek en beide gaven aan dat er niks van waar was en het voor Nutrilon gewoon een leuke promotie/marketing stunt was.
Ik ga gewoon geen 7 euro (wij hebben hypo-allergene voeding) extra betalen omdat Nutrilon in een mooi blik zit en dat van de Etos niet. Ik zorg altijd dat ik een extra pak op voorraad heb staan dus zonder voeding kom ik niet te zitten.
Heyy,
Ik gebruik voor Glenn de voeding van de kruitvat.
Doet mijne jongen het heel prima op.
Ben begonnen met borstvoeding, dit heb ik 6 weken volgehouden en ben daarna overgestapt op Nutrilon, om dat ik dit had mee genomen vanuit het ziekenhuis (apotheek) Mocht op zondag naar huis, en wilde perse iets thuis hebben staan.
Daarna overgestapt op Kruitvat en dat is ook prima, en idd, voor merk betaal je nu eenmaal, maar de kans is groot dat het uit dezelfde fabriek komt… Altijd leuk om te weten he? Zo schijnen sommige producten van de Hema van Nivea te zijn, en producten van de Etos van zwitzal… (heb ik gehoord dan he?) Kan ook een fabeltje zijn natuurlijk…
Groetjes Kristine
Ik heb alijd nutrolin gebruikt omdat ik de verpakking handig vond en het goed beviel. Heb weleens gehoord (of het waar is weet ik niet) dat kruidvat voeding minder verzadigd en je dus meer gebruikt en uiteindelijk net zo duur uit bent.
Oh nee dat kan ik niet zeggen.
Glenn is bijna 4 maanden, weegt 8 kilo, en krijgt of neemt 720ml per dag…
Dus dat gaat wel prima…
Groetjes Kristine
Hallo,
wij gebruiken kruidvat. Opzich goed voeding en onze dochter doet het er goed op, maar wij hebben alleen altijd klontjes. De ene keer meer dan de andere keer (soms denk ik dat er nog wel een schep aan klontjes achterblijft).
En als er een klontje voor de speenopening gaat zitten is hier ruzie in huis.
Ik denk er over om over te stappen op andere voeding, maar weet nog niet welke.
Ook apart?
Heb ik ook geen last van.
Hier werkt het prima met de kruitvat.
Groetjes Kristine