Welk koffiezetapparaat


#1

Hier een heerlijke senseo die al ruim 3 jaar meegaat. Maar ben er niet zo vol lof over. De koffie is (best) lekker, maar vaak van die halve bakjes etc. Nu zijn we echte koffie leuten dus gebruiken we hem te pas en te onpas. Daarnaast voor verjaardagen etc wel een simpel koffiezetapparaat, anders te duur.

Maar wilde in de toekomst (wie weet pas in december ) toch een nieuw apparaat gaan aanschaffen. Dacht ben benieuwd waar jullie zo tevreden over zijn? Of gaan jullie finaal voor de Senseo? Hoor nl wel bij meerdere dat ze tzt halve bakjes gaan zetten. Terwijl ik hem echt goed ontklak etc.

Wie weet heeft Sint dus iets in petto voor manlief … maar dan wel met jullie tips … want ik weet het nog niet


#2

Hier echte senseofans! Zo erg zelfs, dat ik best elke 2 jaar eennieuwe aan wil schaffen! Haha! Ze word er inderdaat niet beter op als je ze zo vaak gebruikt, al moet ik zeggen dat die originele ontkalkings-set van senseo (die halen wij bij de mediamarkt) wel werkt!
Mijn moeder had een dolce gusto, maar nadat ze binnen een maand bijna failliet was gegaan snel de senseo weer gepakt! Op mijn werk een nespresso, en naast dat ik die koffie niet lekker vind, is het ook onhandig omdat je de cupjes niet overal kan kopen (volgens mij alleen bij bijenkorf en via internet) en is het verschrikkelijk lastig schoonmaken!

Groetjes Anouk