Welk kinderzitje fiets?

Hoi!
Over een paar maandjes mag mijn dochtertje eindelijk mee op de fiets, ik ben alvast aan het orienteren voor kinderzitjes voor op de fiets maar heb geen idee welke nou handigste is/lekker zit etc etc.
Daarom wil ik graag van jullie weten welke je hebt en of ie goed bevalt (of niet).
Zowel voor zitjes voorop en achterop de fiets.
Alvast bedankt!

Ze mag alleen nog maar voorop. Er zijn geen achteropzitjes voor van die hele jonge kindjes. Er zijn wel adapters om een maxicosi mee achterop de fiets te nemen.

Wij hebben nooit bezuinigd op zaken als autostoeltjes en fietszitjes dus wij hebben alles voor de fiets van Bobike aangeschaft. Zijn we heel tevreden over geweest. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Geweest…want inmiddels fietsen ze zelf.

Groetekes, Sje

Senne mag nu ook mee…

Ik heb ook alles van Bobike gekocht.
Kan alleen nog niet zeggen hoe het bevalt want met een dubbele oorontsteking gaat ze neit mee op de fiets…

Groetjes van Sascha en Senne

Bobike, bevalt goed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Sinds een week mag Luka ook mee op de fiets in het zitje voorop! Ook echt een mamafiets daarvoor aangeschaft…

Wij hebben het kinderzitje van Bobike en daar ben ik tot nu toe erg tevreden mee. Luka zit er goed in en kan lekker leunen, en ze zien er ook nog eens erg vrolijk uit! We hebben voor de zomer een blauw witte aangeschaft.
Het is ook wel handig om er een windscherm voor te plaatsen, anders kunnen ze hun maaltijd doen met vliegjes en zo…

We dachten eerst aan een stoeltje van Yepp, maar volgens de verkoper gaat dat met warm weer erg zweten voor die kleintjes…

Succes met uitzoeken!

Groetjes, Marloes

[/url]

Het wordt wat eenzijdig, maar ook hier een kinderzitje van Bobike.

Ook wij zijn hier heel tevreden over.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ook hier bobike, maaaaaaaaaaaar…ons zoontje zat vanaf dat hij goed zelfstandig kon gaan zitten bij mij achterop. Hij was toen een maand of 9 en woog ruim 9 kilo. Het bobike achterstoeltje dat ik heb (niet zo’n hoog model van tegenwoordig) is vanaf 9 kilo. Bij papa zit hij wel voorop. De reden dat hij bij mij gelijk achterop ging, was omdat ik niet op kon stappen met het stoeltje voorop. Volgens de fietsenmaker zou ik daar bij iedere fiets (behalve de mamafiets) last van blijven houden, dus gezellig bij mama achterop want een mamafiets aanschaffen zat er niet in. Dit was alleen voor de korte ritjes. Voor de langere ritjes ging hij gewoon bij papa voorop.

Helaas ik moet me ook aansluiten bij de rest, bobike. Nou kon ik alles overnemen bij mijn mammafiets, maar bevalt prima. Pappa heeft ook een blokje dus we wisselen af. Ook makkelijk met brengen en halen op het kdv. Ik laat haar met stoeltje achter en pappa neemt haar met stoeltje weer mee.

Groetjes,

Michèle

quote:

We dachten eerst aan een stoeltje van Yepp, maar volgens de verkoper gaat dat met warm weer erg zweten voor die kleintjes…

bobike en yepp waren ook de merken waar ik naar keek
wou meteen voor en achterzitje aanschaffen icm eventuele korting die je dan evt kan krijgen.
Die van yepp had mijn voorkeur, maar als die idd zo warm/zweterig is dan is dat geen optie.
thanks!

Het word een beetje eentonig maar hier ook Bobike. Je kan inderdaad beide tegelijk aanschaffen. Het achterzitje heb je uiteindelijk toch nodig.
En zoals al gezegd is op auto en fietsstoeltje nooit bezuinigen, het gaat toch om veiligheid.
Ik heb ze ook beide tegelijk gehaald wel samen met een mama fiets omdat ik het op mijn gewone fiets toch niet zo prettig vond, en we nogal veel fietsten zeker met dit weer.

Je raad het nooit … wij hebben … BOBIKE

Lilypie In verwachting Ticker

Laat ik dan ook nog eens een orginele toevoegen…
Bobike!
Afgelopen week voor het eerst met Jasper getest. Hij kan nog niet helemaal zelfstandig zitten dus het was even uitproberen of hij niet opzij ging hangen, maar het ging prima! Goede, stevige fietstoel.

Groetjes Carolien.

Tada tada wij hebben de …bobike. Bevalt goed. Makkelijk over te zetten naar een andere fiets. Papa heeft ook een blokje op zijn fiets en oma heeft een tweede handse.
Fiets/auto stoeltjes gaan wij ook zeker niet op bezuinigen.