Welk buitenspeelgoed?

Wij willen binnenkort tegen het voorjaar wat leuk buitenspeelgoed voor in de tuin. Ons meisje is dan anderhalf en wat kan ik dan het beste aanschaffen? Glijbaan? Schommel? Zandbak? speelhuisje? Ik wil best 2 dingen in de tuin, bijvoorbeeld zandbak en schommel of speelhuisje en glijbaan, maar wil wel een keuze maken daar ik niet de hele tuin in een speeltuin wil omtoveren. Wat zou de beste keuze/combinatie zijn? zo’n speelhuisje ziet er leuk uit, maar doen ze daar ook echt wat mee? en wat is naar jullie ervaring dan het leukste voor die kleintjes?

mama1980

Een zandbak is echt heel erg leuk, maar je moet wel tegen de rotzooi in je huis kunnen Maar ze kunnen er eindeloos mee spelen.

Verder hadden wij vroeger een schommel in de deuropening van de schuur, makkelijk weg te werken, en niet duur!

Verder heb ik er geen ervaring mee, volgens mij is alles leuk

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hebben hier een zandbak en een glijbaantje…!
En wat hier ook onmisbaar is als buiten speelgoed; Stoepkrijt!
Maar dan moet je wel wat tegels hebben
Die hebben wij alleen maar, ideaal!

ja stoepkrijt is heel leuk, maar wij hebben er hier een die met bijna 15 maanden nogsteeds alles in d’r mond stopt wat ze te pakken krijgt dus nog maar even niet haha!

mama1980

Ja dan word het vervelend, mijn dochter zou zelfs nog in de regen buiten gaan zitten stoepkrijten

Wij hebben een glijbaan en een speelhuisje en beide vind Tim erg leuk.

Zandbak is voor mijn gevoel best seizoensgebonden en alleen lekker om in te zitten als het mooi weer is. Tim speelt het hele jaar door lekker in zijn huisje, de glijbaan en al het andere speelgoed wat nog in de tuin ligt.

Groetjes,
Sandra

Tja lastig, wij wonen buitenaf mega veel ruimte.
Zandbak is erg leuk Jony zit er nu al weer in, erg genieten.
De waterplay is ook leuk kan je zo opruimen.
Glijbaan kan ik je ook aanbevelen. Toen Jony zo klein was als jouw meisje, hadden we er eentje van Smoby op MP voor weinig hooguit 15 euro oid.
Nu hebben we er eentje een slag groter van Little Tikes. Een step daar heeft Jony nog groot plezier van. En inderdaad stoepkrijt, wipwap.

Succes, Greetz Cora

Wij hebben een zandbak (waar hij nu alweer geregeld inspeeld)…schommel…en glijbaan.
Maar het liefst zit Aaron op zijn politieauto en zijn drielwieler en rijdt daarmee door de tuin en de garage.

Wij hebben ook een waterbaan maar das echt zomerspul.

Gr, Danielle

Een schommel vinden kinderen vaak heel leuk. Ik merk dat onze kinderen het ook heel ontspannend vinden. Zandbak is hier ook favoriet. We hebben een overkapping en daar hebben we de zandbak ingegraven en als hij dicht is (met vlonder) kunnen we er gewoon onder zitten en is hij gelijk met de rest van de bestrating. Dus als het regent kunnen ze gewoon zandbakken.
Glijbaan hebben we ook vinden ze naarmate ze ouder worden ook leuk. Wij hebben een combi 2 schommels en glijbaan in een. Wij hebben geen grote tuin maar alles past en er is ruimte genoeg om te fietsen en te spelen. Zolang je je tuin goed indeelt en niet alles in het midden zet.

Wat speelduur betreft hier wint ook de zandbak.

Aaron zat met 7 maanden zelfstandig en met 8 maanden zaten we iedere dag wel een uur in de zandbak…heeft ie altijd leuk gevonden.

Gr, Danielle

Nou, zo te lezen wordt het zowieso een zandbak ( hoop maar dat ze tegen die tijd dan eindelijk eens stopt met ALLES is haar mond stoppen) en misschien een glijbaantje ofzo, of zo’n huisje met een glijbaantje eraan, al moet ik zeggen dat ik die leuk, maar behoorlijk aan de prijs vindt!

mama1980

Wij hebben een lossen glijbaan en die zetten we ook wel eens aan de rand van de zandbak en gijd ie zo de zandbak in…zo doen we dat in de zomer ook met het zwembad en de glijbaan…vind ie super!

Gr, Danielle

Wij hebben een zandak, een schommel en een glijbaante voor bo in de tuin. Oh ja en een wip kip (zo noem ik het in ieder geval, zo heet het niet, een soort van schommel paardje, maar het is geen paardje, snap je hem nog? kun je bij de blokker kopen voor 15 euro ofzo, is van plastic).
De schommel is hier niet echt favoriet, maar de zandabk en glijbaan wel!!! En we willen voor aankomend zomer een speelhuisje voor in de tuin, maar das nog even bekijken of dat via mp wordt of een nieuwe.
Bo stopt ook nog steeds van alles in de mond hoor!! En hij is al ruim 2!! Hij heeft een tijdje niet gedaan, maar sinds deze week begint hij weer. Ook op van alles bijten, proberen er op die maneir stukken vanaf t ekrijgen. Bah, om moedeloos van te worden zeg, dacht dat we die fase wel een keer hadden gehad. Niet dus!! Maar hij vind buiten spelen ook geweldig hoor!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hebben hier een speelhuisje en zowel Nikki (toen ze jonger was) als Lisa spelen er heeeeeeeel graag in!!! En ook de schommel is hier favoriet… Maar als het hek van het schoolplein al open is als we Nikki op gaan halen, zit Lisa linea recta op de glijbaan! Een zandbak hebben we hier ook gehad, maar dat was geen succes… Nikki pakte haar plastic stoeltje en ging naast de zandbak zitten… ze schepte wel, maar raakte het zand zelf niet aan, dus die hebben we weggedaan… Ik vond het zelf wel veel rommel geven binnen en dwangneuroot die ik toen was, was ik daar niet zo blij mee!!!

Weet je wat wij “willen”?
Of het er dit jaar al van komt weet ik nog niet maar wij hebben bedacht: een smalle toren (mijn vriend maakt het zelf-----maakt altijd alles zelf) met een trapje omhoog en een puntdak erop…die via een loopbrug naar de andere toren gaat en daar een glijbaan aan vast maken en onder een toren en zandbak maken en de anders wegdoen.
Ik vind die loopbruggen altijd super en Aaron ook.
Ff kijken wanneer we dit gaan doen maar het plan is er!

Gr, Danielle

Dan zou ik voor een zandbak gaan! Uren kan ze zichzelf er mee vermaken. Op haar schooltje hebben ze er een en in het park 5 minuten lopen van ons huis vandaan! Wij hebben er geen zelf helaas kan dat nu niet! Maar dan zou ik gaan voor een zandbak!