Ik ben benieuwd welk autostoeltje jullie hebben. Op de ANWB website komen de Maxi Cosi Tobi en Romer King Plus goed uit de test. Vind die dingen alleen wel erg aan de prijs! Hebben jullie nog tips waar ze goedkoper zijn? Of zou het stoeltje van bijvoorbeeld de HEMA ook gewoon goed zijn?
Welk autostoeltje?
ik heb een autostoeltje bij de gamma gehaald. er zat ook een verkleining in maar die hebben we nog nooit gebruikt. damian is nu ruim 9 kilo en zit er perfect in ook het slapen gaat goed en hij blijft goed zitten. het merk weet ik helaas niet kan ook nu even niet kijken maar hij was niet duur weet alleen niet of ze ze nog terug gaan krijgen want was toen wel een aanbieding

Wij hebben de Tobi en die bevalt ons prima. Reza zit er al vanaf de 7 maanden in (ze paste niet meer in de Maxi Cosi want dr hoofdje stak er bovenuit). Wel in ligstand gezet in het begin.
Ik heb ook voor de tobi gekozen ivm de uitslagen van de testen van ANWB en Consumentenbond. Hij is idd prijzig maar ik weet dat ik deze nog jaren ga gebruiken en hopelijk ook nog voor de tweede.
Succes met je keuze!
Groetjes Nancy
Wij hebben ook de Tobi aangeschaft, is hier nog niet in gebruik,maar zal niet lang meer duren aangezien ze ook bijna uit de maxi cosi is gegroeid. Ik ben idd ook van mening dat de stoel dan wel wat duurder is,maar deze ook lang mee gaat en vind de kwaliteit en daarmee ook de veiligheid van mijn dochter belangrijker dan de prijs. Tipje: Wij hebben de helft kado gekregen en de helft zelf betaald. Dus binnenkort jarig? Iets anders te vieren? Geef opa en oma eens een kadotip
mama1980
Wij hebben ook de Römer King Plus. Aan de prijs, maar ja…bevalt heel goed. Die goedkopere stoeltjes zijn bijvoorbeeld qua bekleding vaak wat broeieriger en of het qua veiligheid ook hetzelfde is?
Groetjes,
M