Ik ken de olie wel. Een meisje dat ik ken gebruikte het en vond het helemaal geweldig. Zelf gaf ik er helemaal niets om om dat spul te gaan smeren. Zeker omdat je op het laatst niet meer bij die plek kunt en ik vond het niks om mijn vriend dat te laten doen. Ik weet niet, dat voelde niet goed. Toen ik het vertelde van dat meisje, reageerde hij echt zo van: gatver, dat die vent dat doet! Hij is misschien niet zoveel gewend?
Maar goed, ik zag het zelf ook absoluut niet zitten. Ik geloof ook niet in dit soort middeltjes. Ik ben bij Eva ingeknipt. Daar voelde ik niets van. Na de bevalling trokken de hechtingen en ik moet zeggen - misschien komt het door de zwangerschap - dat het nu weer pijnlijk wordt. Als ik naar de wc moet, doet het pijn? Net wat Anne zegt, dan druk ik er inderdaad een beetje tegen, zodat je toch kunt persen zonder pijn. En ik kan toch al niet of nauwelijks naar de wc, dus het is een heel gedoe! Ik voel de oude wond zeg maar nu opeens weer heel goed! Kent iemand dat?
Maar MiniBoy, als jij de olie wilt gebruiken…gewoon doen! Mocht je er dolenthousiast over zijn, dan kan ik het overwegen!
Groetjes Rainbow, trotse mama