Wel of niet zwanger

hey allemaal dit is de eerste keer dat ik hier iets plaats dus is even zoeken
maar ik heb afgelopen vrijdag de laatste pil gehad en zou dus al ongesteld moeten zijn geweest. het enige wat is is dat ik oud bloed krijg en echt weinig maar. zo’n 3 maanden geleden was er een pil vergeten [de eerste van de nieuwe periode] en hadden ook gemeenschap gehad dus uit zorgen paar weken later een test gedaan. kwam niks uit. maar nu begin ik toch wel me twijfels te krijgen want ben sinds dien aangekomen en boven het gewicht waar ik nooit overheen kwam dat is 3 kilo dr bij. hebben jullie een idee wat er aan de hand kan zijn? na de test wel weer aan de pil begonnen weer en 1x wat langer doorgeslikt. hoop op een antwoord bedankt!

Ehhh… testje doen?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

quote:
Ehhh.. testje doen?

BRILJANT!!!

Groetekes, Sje

quote:
quote:
Ehhh.. testje doen?

BRILJANT!!!

Groetekes, Sje

Het komt dus blijkbaar toch nog wel eens voor, dat ik een helder momentje heb

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Ja, als we jou niet hadden!

Groetekes, Sje

En…? Heb je al getest?

Lilypie Premature Baby tickers

@mama van jasper…ik denk niet dat deze jonge dame nog reageerd…het is ook een raar verhaal!

Ze had ongesteld moeten worden, verliest “alleen” wat oud bloed…gebeurt mij ook zo vaak. Dan heeft ze het erover dat ze 3 maand terug een pil is vergeten??? Na een test?? Wanneer getest? Weer met de pil begonnen.

Zoals ik het dus begrijp is ze de pil 3maand terug vergeten, daarna heeft ze getest en toen weer begonnen met de pil? Heeft ze dan nog meer pillen laten staan?

Zo kan ik nog wel een paar vragen stellen?!

Niet serieus dus…anders had Jamity al lang gereageerd

hihi… nee ik denk het ook niet…
maar wilde even aanmoedigen om toch te reageren

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers