Wel of niet zwanger?


#1

hoi allemaal
mijn naam is natasja , mijn vriend en ik zijn al een tijd samen en hebben ook een kinderwens .maar het enigste nadeel is dat ons huis dat gebouwd had moeten worden helaas geen vordering in zit
maar ik ben nu 34 en mijn vriend 40 de gevoelens kriebelen heel erg
ik ben al zeker twee jaar gestopt met de pil ,maar dat komt omdat ik pds heb (prikkelbare darmen),door het niet gebruiken van de pil had ik iets minder last
en hebben het al die tijd veilig gedaan
nu hadden we zoiets van we willen zo graag ouders worden waarom niet het is welkom en word met liefde verwelkomt als het mag gaan
ik heb een regelmatige cyclus 27 dagen ,alleen in maart was het 1 keer 26
nu op dat moment ben ik drie dgn overtijd ,heb wel last van een rommelde buik,erg huilerig en een hoofd die lijkt te gloeien mijn temp blijft of 37 of er boven ,maar de testen zijn negatief mijn vraag zal ik naar de dokter gaan of nog even wachten het is zo onzeker nu !!! ben ik wel of niet in verwachting

nmcdegroot


#2

Ondanks dat het vakantie is, zal ik toch maar even reageren, want het komt redelijk echt op mijn over

Het heeft nu nog weinig zin om naar de huisarts te gaan, omdat die ook nog niets kan. De HA heeft dezelfde testen als die jij gebruikt.
Ik raad je aan om nog een paar dagen te wachten, en dan weer te testen, je hebt nameijk kans dat de hoeveelheid hcg in de urine dan is gestegen.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#3

helaas een flinke bloeding pfff
het is niet anders heb het er wel erg moeilijk mee

nmcdegroot


#4

Jammer!
Kan me voorstellen dat je baalt!

Niet teveel aan denken, en dan zul je zien dat het bij jullie ook wel goed komt!
Succes ermee,

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#5

Alle sterkte Natasja!

Groetekes, Sje


#6

Jammer dat je niet zwanger bent.

Veel sterkte en ik hoop dat het alsnog snel raak is.

Groetjes,
Sandra