Wel of niet zwanger?

Goede middag,

Ik heb sinds Januarie 2008 een Mirena spiraaltje.
Nu ben ik afelopen Januarie voor het laatst ongie geweest rond de 15, 16 zoals iedere maand.
Maandag 6 April heb ik opeens een ‘‘heel’’ klein beetje gevloeid en sinds zondag moet ik al iedere avond zowat braken, heel veel plassen, eet op de gekste momenten en heb stemmingswisselingen.
Ook kan ik de luiers van mijn dochter van 20 maanden echt niet ruiken!!

Nu heb ik gister een test gedaan en die was negatief, vandaag heb ik er weer eentje gedaan en was echt maar een heeeeeel licht streepje op te zien.

Wat denken jullie ervan???

streepje is zwanger … maar zal het morgenochtend of het weekend voor zekerheid nog een keer testen voordat ik je blij maak met niks!

Ik verheug me er ook niet op hoor, is namelijk totaal niet in de planning.
Heb niet voor niks een spiraaltje laten zetten

een vaag streepje is zwanger toch?
ik zou over 2 dagen nog eens testen dan heb je iets meer zekerheid.
succes

groetjes linda

Hoe vaag het streepje ook is, als het een streepje is ben je volgens mij toch echt zwanger. Maar voor de zekerheid zou ik inderdaad een deze dagen nog een test doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Heel erg bedankt voor jullie reacties.
Zit er best zwaar mee met in mijn maag…
Wat dit was echt niet de planning bij ons, want we hadden nog zoveel andere plannen.
Heb bewust een spiraaltje laten zetten.

oh sorry stom van me… dacht dat je het juist wel leuk zou vinden maar dan zou je inderdaad geen sprilaatje laten zetten.

Tja wees dan maar voorbereid op toch een zwangerschap en dan is het nog spannend hoever je ben… als je al vanaf januari geen menstruatie heb ben je dalijk al 3 maanden zwanger?! of klets ik nu?!

quote:
oh sorry stom van me... dacht dat je het juist wel leuk zou vinden maar dan zou je inderdaad geen sprilaatje laten zetten.

Tja wees dan maar voorbereid op toch een zwangerschap en dan is het nog spannend hoever je ben… als je al vanaf januari geen menstruatie heb ben je dalijk al 3 maanden zwanger?! of klets ik nu?!

Ik heb 6 April nog een beetje gevloeit, maar dan ook echt een beetje.
Denk eerder dat dat de innesteling was ofzo, maar waarom heb ik dan in Februarie en Maart niet gevloeit?

Kan me niet voorstellen dat ik al 3 maanden zwanger zou zijn

Over een paar dagen weer een test doen zou ik zeggen. En alle wijsheid gewenst bij wat je ook gaat besluiten als je zwanger zou blijken te zijn. Heftig, als je het niet hebt gepland en het zou wel zo zijn.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

We kunnen digitaal niet zien of je wel of niet zwanger bent. Normaal zeggen ze “een streepje is een streepje, hoe licht het ook is”. Ik zou gewoon contact opnemen met de huisarts.

Groetekes, Sje

ja dat zou ik denk ook doen… heb je een duidelijke zekerheid en kan je misschien ook snel een termijnecho (als het zo mag zijn) laten maken. Hierdoor zit je minder lang in de onzekerheid…

we horen het wel vna je…

Het klinkt wel als zwanger, maar goed je lichaam kan ook gekke dingen met je doen, dus dat zegt natuurlijk helemaal niets.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid!!

Ik heb een afspraak bij mijn huisarts voor half 10 en moet urine meebrengen.
Ja zei ze, het is nooit 100 % he zo’n spiraaltje!

Als ik werkelijk zwanger blijk te zijn, dan gaan we het echt wel houden hoor, al zat het niet in de planning.
Dan is het gewoon zo en had dit kleintje andere plannen
Heb voor Danique al een miskraam gehad, dus dan zou dit een geschenk zijn.

quote:
Over een paar dagen weer een test doen zou ik zeggen. En alle wijsheid gewenst bij wat je ook gaat besluiten als je zwanger zou blijken te zijn. Heftig, als je het niet hebt gepland en het zou wel zo zijn.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZZbZp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Zal jullie zeker op de hoogten houden

Suc-6 en sterkte.

Groetjes,

Michèle

Nou ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en hij kon het ook niet met duidelijkheid zeggen of ik zwanger ben ja of nee.
Ik zou nog in een te vroeg stadium zitten als het zo zou zijn.
Moet over een week terug komen, als het zo aan blijft houden en dan gaat hij opnieuw een test doen en als die dan nog zo vaag is, krijg ik een inwendige echo in het ZH.
Hij vermoed dat ik toch zwanger ben of dat er een onbevrucht zit waardoor ik wel de klachten heb die bij een zwangerschap horen, maar te weinig hCG om het duidelijk aan te kunnen geven in een test.

Is het zo een beetje duidelijk?

Helemaal duidelijk

Maar jeetje…nu weet je nog niets…jullie blijven dus nog even in spanning zitten. Dan kan een week lang duren he. Gaat het wel een beetje met je, ben je al een beetje van de schrik bekomen??

Ik vind het allemaal nog spannend hoor en dat blijft ok wel tot ik duidelijkheid heb, maar als het zo is, dan is het zeker welkom, dat is zeker.

Dat kan inderdaad een lange week worden, hoop dat je genoeg afleiding hebt

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker