Morgan eet op het moment heel slecht. Mede oorzaak naast uit proberen is dat ze steeds heel moe is. Merendeel door het weer. Ze drinkt wel veel, ook melkflessen gaan er weer beter in. Dus ik bied haar wat meer melk in nu want ik kom niet verder dan halve potjes en halve boterhammen. Ik moet zeggen dat frustreert best al probeer ik het te negeren en het eten weg te zetten als ze gaat klieren. Maar ja je ziet ze toch liever eten.
Maar goed ze wil ook niet de hele dag slapen ook al is ze wel de hele dag moe. Als ze slaapt zoals net slaapt ze ook meteen 2 uur en ze is verder op zich best vrolijk alleen het eten is een drama.
Nu wil Mervin morgen naar een recreatiegebied gaan. Het liefst op de fiets en dan de buggy mee en een klein tentje. En dan broodjes mee en zo. Allemaal heel gezellig, maar ik vraag hoe dan met slapen. Komt wel goed. Ja als ze heel moe is slaapt ze een uurtje in de wagen maar meer niet. Ik ga expres ook niet zwemmen vandaag met haar om haar zoveel mogelijk rust te geven. Misschien zo even naar de kinderboerderij om de hoek, maar meer ook niet. Maar moeten we morgen dan wel of niet gaan. Op zich is het heel leuk voor der, maar ik zit dan weer van wat als ze weer niet eet omdat ze te moe is of zo. Aan de andere kant ik pluk der net na 2 uur slaap uit bed maar het is nog kloten met de brood. Met ham wilde ze totaal niet alsof ik haar brood met arcenicum voor zette. Dus is het nou vermoeidheid of uitproberen of beide en gewoon gaan morgen? Op het kdv eet ze wel goed.
Groetjes,
Michèle