Wel of niet prikken?

Heey meiden,

Ik zit en beetje met een dilemma.
Seth moet maandag naar het cb voor de BMR en die andere prik erbij.
Nu is hij al ruim een week flink verkouden, hij hoest nu sinds een paar dagen en heeft flink last van zijn kiezen.

Is het verstandig nu zijn weerstand al niet zo goed is hem ook nog te gaan belasten met die inentingen?
Wat zouden jullie doen?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zit met precies dezelfde afweging, Nora moet vanmiddag en is nu twee dagen flink verkouden. Geen koorts en geen kiezen zover ik weet. Ik leg het voor aan de verpleegkundige bij het CB. Dat is voor jou misschien ook een idee. Ik geloof dat bij de BMR de bijwerkingen sowieso pas na een week opspelen, dus misschien is de verkoudheid dan alweer voorbij.

Liefs

Ik zou het niet doen. Ik heb Minke ook een keer verzet toen ze niet helenmaal fit was, dan kunnen ze die inenting net wat minder goed “afweren” en er best naar van zijn, echt ziekjes worden zeg maar. Een weekje later lijkt mij dan voor je kleintje wat beter te hebben.

Lilypie First Birthday tickers

Als ik het niet zeker wist bij alleen een lange verkoudheid, dan ging ik gewoon naar het CB en heb toen pas besloten. Vaak was het inderdaad ook volgens de verpleegkundige beter om het eventjes uit te stellen…

Groetjes Bianca

En, Liske?
Heeft Nora wel of niet haar prikken gehad?

Ik twijfel nog steeds, maar misschien laat ik het wel even van de arts afhangen. Maar als hij erger verkouden wordt, doe ik het denk ik niet.

Beetje vervelend, want ik heb de afspraak al 3x verzet
Liefs, Anne

Ja, zie mijn topic Nora bij het CB.

Het kon volgens de verpleegkundige geen kwaad. Nora moest die prik eigenlijk al december krijgen, maar dat ging niet door wegens de mex griep. Ik wilde het eigenlijk ook niet verder uitstellen. Geen koorts of raar gedrag, dan kan het gewoon. Half nl. is momenteel verkouden zei ze.

liefs