k vind dit zelf nogal een rare vraag maar k stel m toch maar.
Dwergje heeft keelontsteking. Gisteren was t een zielig hoopje. Hoge koorts en alleen kermen. Vandaag is de koorts weg, dwergje is redelijk vrolijk maar heeft nog wel last van zijn keeltje, Drinkt wel maar niet van harte.
Nu heb ik een hond en ga ik elke dag een uurtje lopen met hond en dwerg, maar ja…nu heeft hij dus keelontsteking…
Wel of niet naar buiten. Kan het kwaad als ik hem goed inpak of ist gewoon mishandeling als k m vanmiddag mee naar buiten neem
De ontsteking komt door n virus…
Aan de ene kant denk ik doe normaal t kind heeft keelonsteking , ze moesten jou eens naar buiten sleuren als je dat had, maar aan de andere kant denk ik, een beetje frisse lucht kan ook geen kwaad…
k weet het echt ff niet HELP?
Wel of niet naar buiten
Hoi Hendriekah,
Ik zou denken dat als je dwergje goed inpakt het geen probleem moet zijn.
Doe gewoon lekker een sjaaltje om en probeer te zorgen dat hij niet in de volle wind ligt maar dat had je zelf denk ook wel bedacht
Vind het overigens zeker geen gekke vraag hoor!
Misschien zou je ook iets korter kunnen gaan wandelen??
Hoop dat je er iets aan hebt!!
En ik zeg WANDELSE!!
Groetjes mama van Jim
Ik heb hetzelfde alleen heeft Senne een flinke verkoudheid en 4 dagen koorts gehad. Ze is nu sinds zaterdagavond koortsvrij maar ik neem haar vandaag nog niet mee naar buiten. Ze moet nog zo hoesten!
Ik heb het geluk dat mijn schoonvader mijn honden uit kan laten. Morgen gaat ze wel mee als alles blijft zoals het nu is. Ook ik ga altijd een uur lopen met de honden…
Groetjes van Sascha en Senne

bij geen koorts kan je dwerg gewoon mee naar buiten, wel goed inpakken maar ook weet niet te zeg maar. Een beetje frisse lucht is alleen maar goed, van dat binnen zitten wordt je ook niet lekker.
Groetjes,
Michèle

oke , schone broek, fles erin en dan ff naar buiten met sjaal muts en al want het is wel heeeel koud, jek
Thanks meiden!!!
Dikke kus voor jullie!!!
ehhhh…k ging eerst even naar de schuur om t vlees en brood uit de vriezer te halen!
Jeeeeeeeeeeeeeemig wat is het koud.
Heb dwergje toch maar laten liggen en heb hondjelief een kakje en plasje laten doen en ben weer naar binnen gesnelt…
Als dwergje gezond was wask gegaan maar nu ist wel erg koud voor n ziek kindje. Bleh…