Wel of niet laten gaan per 8 oktober

Officieel mag ik hier nog niet posten maar doe het lekker toch
Nu ging ik Dylano net wegbrengen om te wennen en zei de meester tegen mij dat hij de week van 8 oktober er zelf niet is. Hij is dan mee met de bb. Ik mag hem dus als ik wil een week later brengen. Ze hebben dan een juf.
Ik neig zelf naar gewoon laten gaan, want hij zal wel vaker een invaller treffen. Hij liep trouwens de klas on alsof hij er al een jaar rondloopt pakt een boekje en gaat zitten heb hem gewoon moeten roepen voor een kus.
Wat zouden jullie doen?

Liefs Michelle

Ik zou Dylano lekker laten gaan. Als hij zo makkelijk de klas in loopt en gaat lezen, is hij er volgens mij best aan toe om naar school te gaan!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Gewoon lekker laten gaan. Hij zal idd wel vaker andere meesters of juffen treffen. Die kleintjes zijn daar meestal niet zo moeilijk in hoor!

Toen mijn oudste ging wennen was de vaste juf met zwangerschapsverlof, die kwam precies met zijn verjaardag terug.
Dus met wennen heeft hij ook andere juf gehad dan toen ie vast op school kwam. Tja is ook zo wat om hem dan maar niet te laten wennen he. Hij wilde zo graag naar school…

Denk ook niet dat Dylano het er direct mee eens zal zijn als ie pas een week later mag beginnen? Of maakt het hem niet uit?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

LATEN GAAN.

Niet over nadenken!
Hij vind het toch kei leuk?

Gr, Danielle

Nee denk ook niet dat hij het er mee eens zou zijn. Heb het hem al wel verteld en het enige wat hij vroeg was hoe heet ze? Uhh geen idee. Nog maar ff navragen volgende week. Hik was not amused dat hij niet mocht blijven eten haha. Hij was de enige die naar huis ging.

Liefs Michelle

Owwwww heerlijk toch als hij het zo goed oppakt? Dat komt helemaal goed straks! Hahaha, hij wilde graag blijven eten! Hoef je je dus zeker niet druk te maken om die invaller!

Groetjes Rainbow

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wat fijn dat zijn 1e dag op school zo goed is gegaan.

Het is altijd even afwachten hoe je kind in zo’n situatie zal reageren. Ik zou hem wel gewoon brengen en idd aangeven dat hij die week geen meester, maar een juf zal hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers